DeletedUser
Guest
btw Efra aka paalodin
Dina löjliga attacker är skrattretande
Dina löjliga attacker är skrattretande
Haha, bara jag som har en känsla av att vi är way out of topic nu?
Ja du är såååå duktig anton, jag blir imponerad av dina anfall i yxfart... du måste lära mig hur man anfaller med såna trupper
Vad är rens?
Precis, i V4 finns inga rens Det finns nuke med innehållande adels och sen finns det ett fåtal deffbyar
Du anton lär dina stamkompisar hur man spelar TW.
Eller vänta nu...
Du kan ju inte heller spela..
Hmmm kan nån lära grabbarna att spela TW???
Du kan ju börja med att lära anton att ducka.
Sen kan du ju lära den där fixxer att man behöver inte skicka 4:a adlar på en ny adlad by
Efra du är nog den ända i din stam som bi bör akta oss för
Har ett par inkommande från Wargo men annars så är det DU som står för motståndet.
Starkt jobbat!
Man bör inte vara stoltare än den kapacitet man har i sitt spelande, båda du och jag vet att du suger..
Orkar inte svara på detta då både du och jag vet att man måste vara någolunda bra för att kunna stå emot ecalos och era rens.
Du kan ju börja med att lära anton att ducka.
Sen kan du ju lära den där fixxer att man behöver inte skicka 4:a adlar på en ny adlad by
Jag skickar iaf inte adlar med en halv minuts mellanrum (path)
dessutom har du tagit byar när va borta
*host* inte kasta sten i glashus *host*
Det adelståg jag har från Chiggen är MINST lika dåligt om inte sämre Tror ni verkligen att jag är så dålig?!? Fråga era gamla vänner i Chaos hur det var att möta mig, det krävdes 2 veckor med intensivt rensande och adelsskickande innan de tog 1 by av mig
Låt oss titta på tidsdiffen här:
**ADEL** (4yy|6xx) chiggen [12:51:05.491 17/03] ~5~ 4-Victory (7yy|6xx) K67 chiggen på 22.03. kl 05:32 81:55:00
**ADEL** (4yy|6xx) chiggen [12:51:06.986 17/03] ~5~ 4-Victory (7yy|6xx) K67 chiggen på 22.03. kl 05:32 81:55:02
**ADEL** (4yy|6xx) chiggen [12:51:14.565 17/03] ~5~ 4-Victory (7yy|6xx) K67 chiggen på 22.03. kl 05:32 81:55:09
**ADEL** (4yy|6xx) chiggen [12:51:20.470 17/03] ~5~ 4-Victory (7yy|6xx) K67 chiggen på 22.03. kl 05:32 81:55:15
Hoppas alla era adelståg inte ser ut såhär Då blir detta tråkigare än jag först trott ju :/ Jag hävdar visserligen att jag är duktig på att skicka adelståg (måste bli snabbare i fingrarna för att få dem helt perfekta) men jag trycker i alla fall in 8 adlar under sekunden utan problem..