NoD går ut i krig

aweponken

Member
Reaktionspoäng
0
Hade varit sjukt ifall NoD tar hem detta :S Mn de har kommit en bra bit på vägen :D


Lycka till båda två!
 

DeletedUser

Guest
Hjälp! Är det någon som har en plats över i sin stam? Jag vågar inte vara i Ecalos längre!!!!!!!!!!!11

Dryga 140 byar med överraskningsmomentet är väl inte så mycket att hurra för?
Och av en inaktiv dessutom. Sluta spamma med massa strunt tack ;) . Dock har ni ju tagit byar så det är ju bra jobbat.

Mvh
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: ~NoD~
Players:

Side 2:
Tribes: Ecalos
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 16
Sida 2: 5
Skillnad: 11

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 150,494
Sida 2: 47,233
Skillnad: 103,261

image.php




Man kan ju inte direkt påstå att de fortsätter i något bra tempo. Snart borde vi väl vara igång på halvfart, och då blir det kul!
 

DeletedUser

Guest
Oj, vi ligger visst efter....säger som ivarss man kanske skall byta stam nu när det går så dåligt, hahahahaha...
 

DeletedUser

Guest
Fan glömde ju, jag har tagit detta till en högre nivå innan var jag 1337 nu har jag blivit 1447 vilket är ultra elit, hahahaha

Ja just det BB koder funkar ju inte i allmänna, hahahahahaah
 

DeletedUser

Guest
Känns nästan som ett dött krig nu.
Dom tar ca 13 byar var av varandra
 

DeletedUser

Guest
Ecalos hade ju det lilla problemet med att behöva vända på ångvälten innan vi kunde köra framåt, jag menar - hur svårt är det att slå sönder en utav backspeglarna på en ångvält? Nu när ångvälten snart står rakt mot målet är det inte mycket som kan stoppa den, nu har nod haft sina 7 glada dagar och nu kommer de 7 dagar som förgör den "anrika" stammen.
 

DeletedUser

Guest
Ecalos hade ju det lilla problemet med att behöva vända på ångvälten innan vi kunde köra framåt, jag menar - hur svårt är det att slå sönder en utav backspeglarna på en ångvält? Nu när ångvälten snart står rakt mot målet är det inte mycket som kan stoppa den, nu har nod haft sina 7 glada dagar och nu kommer de 7 dagar som förgör den "anrika" stammen.

Nja jag tror inte det.
~NoD~ startade kriget och dom har säkerligen deffat upp deras front rejält innan dom vågade sig på detta.
Tror inte att det kommer att det kommer att bli så lätt för Ecalos att ta deras deff.
Jag tror ~NoD~ håller detta och fortsätter ta flest byar i detta krig.
 
Topp