Noble

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
verkar som det eftersom noobsen i topp inte har andra by... jag skulle vart nära 3e by om jag vart i den poängen..

3 byar på 3700 poäng? Hyfsat slöseri på dom billiga nobles man får fram i början. Det skulle innebära att du noblade typ...500 poängare?
 

DeletedUser

Guest
om jag hade haft noble hade jag haft ungefär 6-7k poäng nu och påväg mot 10k
 

DeletedUser

Guest
kan du inte svenska eller? eller ska jag prata noob språket med dig? eller gay språket
 

DeletedUser

Guest
Jag menar bara att om du nu är så bra som du försöker säga varför har du då inte dom poängen? Du skriver hela tiden "om jag hade så många poäng" vad hindrar dig......
 

pont

Member
Reaktionspoäng
0
Jocke, sist jag kollade hade du 14 bågskyttar och inget mer, kanske borde bygga lite försvar eller be stammen om hjälp? :cool:

Nä just ja, du är ju för pro för att ha trupper ^^
 

DeletedUser

Guest
Men OM han redan hade vunnit stort hade ni varit utklassade allihopa! xD
 

DeletedUser

Guest
Och OM han nu hade kunnat spela utan att ta över andras acc och snoka runt och ljuga och skryta överallt skulle attackspamning inte ske.. eller jag vet inte...

Jag menar jocke OM du skulle utrota BFH skulle du juh få massa poäng :D

Och ta för svaret, kom iofs på det själv innan ^^ Haha xD Jobbigt att komma tillbaka när man senast spelade på w2 så har dom gjort om hela alltet xD
 

DeletedUser

Guest
jag är för upptagen på travian och w1 på .net... + orkar inte bygga gubbar:) för får inte be brorsan skicka gubbar för vi sitter på samma ip...
 

DeletedUser

Guest
så du klarar dig inte utan din käre bror alltså?

fler och fler ursäkter...


orkar inte bygga gubbar? Sitter du och täljer varenda en i trä eller?
 

DeletedUser

Guest
Kom igen, försök med något annat... När jag körde förra gången spelade jag på S1, S2 och Speed Travian (ledare för allians i allihopa). Hann ändå med mina soldater i TW.
 

Xavirus

New Member
Reaktionspoäng
0
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Försvar

Föresten hur försvarar man sig mot adelsmän???:confused: Och kan alla sluta att säga OM!!!:eek:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp