No Love goes Cola

DeletedUser

Guest
Håller med tidigare talare, lite rolig läsning i ett annars dött forum :)

Men en liten schmäck till "No Love" kan man få in..
Jo visst de har lyckat rensa ett par byar.. Men de har vi med??

Sen att Ricke skriver och gnäller om att llll är på dom borde väl inte spela någon roll? Ni är ju såå aktiva och , rätta mig om jag har fel, världsbäst ! :)

Anyway.. Puss och kram Önskar Mahogny :)<3

Har vi sagt att vi är världbäst.

Istället för att snacka skit kanske du kan lära dig spela istället. Nämn ett ställe där vi har sagt att vi är "världsbäst", nämn ett ställe där vi säger att vi är "såå aktiva" och slutligen, nämn ett ställe där Ricke "gnäller" om att IIII strecken är på oss.

Allt du säger är bullshit, att du är så ynklig att du måste ut och hävda dig på ett onlinespel i form av tribalwars...
 
Senast redigerad av en moderator:

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Har vi sagt att vi är världbäst.

Istället för att snacka skit kanske du kan lära dig spela istället. Nämn ett ställe där vi har sagt att vi är "världsbäst", nämn ett ställe där vi säger att vi är "såå aktiva" och slutligen, nämn ett ställe där Ricke "gnäller" om att IIII strecken är på oss.

Allt du säger är bullshit, att du är så ynklig att du måste ut och hävda dig på ett onlinespel i form av tribalwars...

tyvär så är det när man är kass :/
 

supersimpaa

Member
Reaktionspoäng
0
Vill egentligen inte klaga på mina förra stammedlemmar, men vill ändå bara säga att ni har sjunkigt i mina ögon sen ni lämnade.
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Vi har sjunkit i samma takt som dina nuvarande medlemmar simpaa. Tyvärr vet de ingenting om moral :/
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
haha jadu tachuk har du någon aning om hur du låter överhuvudtaget? Dina försök att smutskasta Love blir bara mer och mer uppenbara. lär dig att kriga innan du säger att Love är så dåliga.
 

DeletedUser

Guest
att ni ens orkar skriva här?
Skit i detta och låt tråden dö ut, eller tills mod kommer och låser?
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
haha jadu tachuk har du någon aning om hur du låter överhuvudtaget? Dina försök att smutskasta Love blir bara mer och mer uppenbara. lär dig att kriga innan du säger att Love är så dåliga.

Lär mig kriga? Tycker vi leker ganska bra med superstjärnorna i Love!
Men pusselipuss för du är söt :)
 

DeletedUser

Guest
llll är upplöst så jag antar att Cola vann detta krig.
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Jaha, det är skönt att jag går + från kriget med No love !

I expected more..


Ett tips till killen bakom kontot Badbone - spara dina trupper om du inte har med än 100 yx och 25 lc. det gör inte mkt skada mot en deff by :(
Jag hinner bygga upp de förlorade trupperna innan du byggt hälften av dina :(

Så sluta skicka 5-6 sådana attackar och spara stället..

Kärlek & Respekt <3
 

DeletedUser

Guest
Hur får du det till att du går +?

Du har adlat 4 byar, och vi har adlat 4.

Dock ligger du i botten på priolistan just nu, kan väl kanske vara därför du tillfälligt går lite +.
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Hur får du det till att du går +?

Du har adlat 4 byar, och vi har adlat 4.

Dock ligger du i botten på priolistan just nu, kan väl kanske vara därför du tillfälligt går lite +.


För ni är daaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuliga !

kan tala om att de inte är tillfälligt..
 
Topp