nm/speed

eirika007

New Member
Reaktionspoäng
0
Hei!

Jeg var her i fjor omtrent på samme tid og lurte på det samme. Vi i Norge klør ihvertfall i fingrene etter å slåss mot resten av norden. Det hadde ikke vært mulig å slengt opp en nm runde etter nyttår eller noe? Når jeg spurte ifjor fikk jeg beskjed om at dere skulle prøve å få til noe etter nyttår, men hørte aldri noe mer. Om det er tid det står på er det flere nordmenn som kan hjelpe til.

Mvh Eirik/sorandom/sunny4000
 

.XI.

Member
Reaktionspoäng
0
Är du säker på att ni vill låta Abel smiska er i rumpan i år igen <3 ;)?
Nä men allvarligt, mycket bra förslag. Jag tycker de eventsen är bland de roligaste som finns. Hoppas fler läser detta :)
 

eirika007

New Member
Reaktionspoäng
0
Är du säker på att ni vill låta Abel smiska er i rumpan i år igen <3 ;)?
Nä men allvarligt, mycket bra förslag. Jag tycker de eventsen är bland de roligaste som finns. Hoppas fler läser detta :)

Hehe, ekke så sikker på det! Norge har hatt ett bra speed år med wysose, og tror vi kan stille opp med ett rimlig sterkt lag!
Dessuten virker det som at Norge har mye mer lyst på dette enn dere. (http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?17540-speed-nm-og-wm).

Om dere virkelig har lyst til dette så må dere jo vise litt interesse :)

-SR
 

DeletedUser

Guest
Ni kan försöka hur mycket ni vill, sverige är bäst i speed och kommer alltid smiska norskar o danskar.

Men ni kan säkert terrorisera enskilda speedrundor, vinner ni 5 i rad så lär garanterat många svenskar vara irriterade och kräva en turnering för och sätta er på plats.
 

eirika007

New Member
Reaktionspoäng
0
Jeg kan gjerne få med hele wysose på 5 runder på rad jeg. Men, skjønner ikke helt hva det skal bevise. vi vinner jo stort sett de rundene vi spiller uansett, siden dere kun har enkelt spillere som spiller alene.
 
Topp