.net

DeletedUser

Guest
äga äga du all. vänta bara vant vår förstörande vilja förtära du all.
 

DeletedUser

Guest
Varför har jag känslan av att ingen av er kommer från sverige? ^^

Och ni borde faktiskt tänka på ordföljden, den är nästan likadan som i engelskan.

Why do I have the feeling that no one of you comes from sweden? ^^

And you realy should consider the word order, it's allmost the same as in english.
 

DeletedUser

Guest
Tror dom försöker varna oss svenskar för att dom tänker försöka invadera oss, men nu tänker jag använd det till att lära dom lite svenska. ;)

Think they are trying to warn us sweds that they will try to invade us, but now I'm using it to teach them a little swedish. ;)
 

DeletedUser

Guest
fasansfull translatorerna
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tror dom försöker varna oss svenskar för att dom tänker försöka invadera oss, men nu tänker jag använd det till att lära dom lite svenska. ;)

Think they are trying to warn us sweds that they will try to invade us, but now I'm using it to teach them a little swedish. ;)

hålla den lugna!
:D ;)
 

DeletedUser

Guest
...Du kan inte tänka dig att skriva det där på engelska en gång så jag fattar vad du säjer? :p

...You won't consider writing that in english so I can understand what you're saying? :p
 

KingValkyrik

New Member
Reaktionspoäng
0
Brunn talande i engelsk är en bannable anfall.:D

But mmmk, basicly TW.net is here to rock your socks. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ok, om jag förstod dig rätt så sa du att du riskerar att bli bannad om du bara pratar engelska.

Onej! Vad RÄDD jag blir!!! :eek:

Ok, if I understod that correktly you said that if you speak english you risk getting banned if you only speak english.

O no! I'm getting so SCARED!!! :eek:
 

KingValkyrik

New Member
Reaktionspoäng
0
Ok, om jag förstod dig rätt så sa du att du riskerar att bli bannad om du bara pratar engelska.

Onej! Vad RÄDD jag blir!!! :eek:

Ok, if I understod that correktly you said that if you speak english you risk getting banned if you only speak english.

O no! I'm getting so SCARED!!! :eek:

Yes basicly so. xD

And whatever you do, don't declare war!
icon_lol.gif


Ja grund- så. xD

Och vad. än du gör , icke gör det deklarera krig!
icon_lol.gif
 

DeletedUser

Guest
Jag förklarar krig mot vem jag vill och ni kan inte stoppa mig! :p

I'll declare war against anyone I like, and you can't stop me! :p
 
Topp