NBG drar i krig!

DeletedUser

Guest
hehe får inse mig besegrad på en by :( den första som monc lyckas ta!
Frågan var om det är värt 50-60 rens??
 

DeletedUser

Guest
HEHEH Miffo123 dags o betala tillbaks :p

syns på v3(only) när jag är klar :D
 

DeletedUser

Guest
för mig så går det åt helvete.
känner att jag ligger i underläge.
har fortfarande fulla farmar men det är det nog inte länge till.
Finns jag kvar efter sommaren ska jag skratta mig lycklig men vem vet allt kan hända.
Ecalos kanske bestämmer sig för att dom tycker att V4 skulle vara bättre utan Chaos:)
 

DeletedUser

Guest
Ecalos kanske bestämmer sig för att dom tycker att V4 skulle vara bättre utan Chaos:)

Tror att Från Chaos sida är dom allierade med Ecalos. men från Eclaos sida är dom inte utsatta som allierade på kartan för bakstabbning...

det är vad jag tror. eller har hört.

Men beviset på Chaos feghet är att dom inte vågar gå emot Ecalos . för so fort Ecalos är klara med sitt nuvarande krig. kommer det inte ta lång tid förräns dom börjar kriga mot Chaos. och när dom vunnit över Chaos så kan inget stoppa dom inte ens ÖL .
 

DeletedUser

Guest
Tror att Från Chaos sida är dom allierade med Ecalos. men från Eclaos sida är dom inte utsatta som allierade på kartan för bakstabbning...

det är vad jag tror. eller har hört.

Men beviset på Chaos feghet är att dom inte vågar gå emot Ecalos . för so fort Ecalos är klara med sitt nuvarande krig. kommer det inte ta lång tid förräns dom börjar kriga mot Chaos. och när dom vunnit över Chaos så kan inget stoppa dom inte ens ÖL .

hoho, spekulera vidare du. Tycker det är riktigt kul att läsa dina inlägg där du beskriver vad du har emot Chaos :)
 

DeletedUser

Guest
hoho, spekulera vidare du. Tycker det är riktigt kul att läsa dina inlägg där du beskriver vad du har emot Chaos :)
gjorde ett försök. för att få igång forumet lite. men jaja.

jag vet att jag inte kommer kunna stå emot mina fiender länge till i värld 4 . så ska försöka göra så mycket bra avtryck i världen som möjligt
 
Topp