NBG drar i krig!

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Hejsan alla ärade forumsläsare och ni andra;)

Dagen och timman är nu kommen då den nyskapade stammen NBG (utbrytare ur KOTG) drar i sitt första stora krig, detta kommer stå mot KOTG 2.

Då jag bland annat haft ca 70 anfall på mig under natten och dagen från KOTG 2 på mig så ser vi detta som en krigsförklaring från dem och meddelar därför att krig ska råda.

Så jag uppmanar alla i KOTG att slipa sina yxor och spjut noga då det kommer smälla på era byar rätt rejält.

Detta har inget med Chaos krigsförklaring att göra utan detta är endast för att vi inte tänker sitta och låta dem adla våra byar, utan vi ska göra motstånd mot upprorsmakarna nere i sydväst, jag trodde inte att denna backstabbing mot oss skulle komma så fort utan hade räknat med ett par veckor till innan vi slog till.

Lycka till KOTG och må bästa stam vinna!

/Miffo123
Talesman för NBG

PS, detta gäller ENBART KOTG 2 och inte de andra "kotg-stammarna"
 

DeletedUser

Guest
Jaha, så KOTGs anfall hamnade hos er istället för oss? :D
 

DeletedUser

Guest
Exakt så nu får man äntligen lite OB i alla fall xD

hahaha...ni tror inte alls att ni står på tur menar du ;)?

"nyskapade stammen NBG (utbrytare ur KOTG)" det hade ju inget att göra med att chaos anfallre er ;) inget alls va:eek:;) eller ni kanske bröt er ut före ? ha inte den blekaste :p
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
hahaha...ni tror inte alls att ni står på tur menar du ;)?

"nyskapade stammen NBG (utbrytare ur KOTG)" det hade ju inget att göra med att chaos anfallre er ;) inget alls va:eek:;)

Alltså vi bröt oss ju ur KOTG ett tag innan detta krig kom till våran kännedom..Det kan du ju kolla via Tw-stats om du misstror mig;)

Men vi har inga anfall på oss av Chaos (i alla fall inte jag), däremot sitter jag med 4 inkommande av KOTG 2 ^^
 

DeletedUser

Guest
Tycker precis som jonathan att detta låter som inbördeskrig, vad håller ni på med egentligen?

Ska tilläggas att jag inte är så påläst i sydligare delarna av värld 4.
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Tycker precis som jonathan att detta låter som inbördeskrig, vad håller ni på med egentligen?

Vi har INGET som helst med KOTG att göra för det första, utan vi är en stam som var less på allt i KOTG och valde därför att hoppa ur och köra vidare som en egen stam.

Vi har aldrig haft ens IAP med KOTG, utan vi förklarar idag krig därför att de under natten satt oss som fiender och skickat en del anfall emot oss...

Så fråga KOTG vad de håller på med som anfaller oss i samma veva som Chaos förklarar krig emot dem. Vi ville aldrig dra vapen emot våra gamla bröder i KOTG utan de kastade tärningen och detta är vår replik på deras sätt att behandla oss.

Så enkelt är det, har ni andra frågor om detta eller vill ha en ytterligare förklaring går det att nå mig via IGM eller via PM på forumet.

Mvh
Miffo123
 

DeletedUser

Guest
Vi har INGET som helst med KOTG att göra för det första, utan vi är en stam som var less på allt i KOTG och valde därför att hoppa ur och köra vidare som en egen stam.

haha fin mening ;) Ser mest ut som att ni anande vad som skulle komma och drog så fort ni kunde, sen att ni knappast sitter säkert för Chaos för det är ju en annan femma... men visa att ni besitter lite skills nu och att ni kan stå upp för eran stam.
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
haha fin mening ;) Ser mest ut som att ni anande vad som skulle komma och drog så fort ni kunde, sen att ni knappast sitter säkert för Chaos för det är ju en annan femma... men visa att ni besitter lite skills nu och att ni kan stå upp för eran stam.

Vi jobbar på det ju;) Vi har nyss kommit igång ju :p

Vi anade inte att Chaos skulle gå på KOTG, däremot visste jag att en annan stam skulle kriga mot dem EFTER att jag lämnat...men det är en annan femma...nu måste jag återgå till mina anfall ^^
 
Topp