Nattbonusen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Nattbonus: Avaktiverat

Den verkar ganska aktiverad tycker jag :D
 

DeletedUser

Guest
Om man kollar från speed rundorna står det att det är moral. Stämmer det?
 

DeletedUser

Guest
Vad sägs om att lära sig göra rätt från början?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Vad sägs som att låta bli? Jag har inte kastat min tid på denna världen igen får jag hoppas. Är det en sånn big deal med nattbonus?

Moralen också.

Då mitt internet har varit uselt i inledingen så har inte jag nåt emot att restarta världen!
 

DeletedUser

Guest
Vad sägs som att låta bli? Jag har inte kastat min tid på denna världen igen får jag hoppas. Är det en sånn big deal med nattbonus?

Eftersom jag inte skulle spelat om det var nattbonus så är det de. Men ändra bara på skiten o ersätt dom trupperna som har gått förlorade PGA nattbonusen...
 

DeletedUser

Guest
Eftersom jag inte skulle spelat om det var nattbonus så är det de. Men ändra bara på skiten o ersätt dom trupperna som har gått förlorade PGA nattbonusen...

Tror inte någon har förlorat några trupper under nattbonusen. ;)

Men allvarligt, en restart till, och jag pallar inte den här världen.
 

DeletedUser

Guest
Tror inte någon har förlorat några trupper under nattbonusen. ;)

Men allvarligt, en restart till, och jag pallar inte den här världen.

Jag förlora nyss ett par mer trupper än vad jag skulle gjort utan bonusen.. så du kan sluta tro redan nu.
Dom kan inte restarta världen, folk har redan offrat sin helg för detta. Men de ska fan inte va nå moral o nattbonus på dom får ta bort det och kompensera...
 

DeletedUser

Guest
Vi har uppmärksammanat felen på inställningar och de kommer att rättas till inom kort.
Världen kommer inte att startas om.

Tack för ert tålamod.:)
 

DeletedUser

Guest
Det har redan startat om världen en gång pallar inte med det igen :(
 

DeletedUser

Guest
Inställningarna är nu åtgärdade. Vet ännu inte vad som skett, men kommer undersöka det.

Tack för att ni meddelade oss. Ha en fortsatt trevlig kväll. =)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp