Namninsamling angående köpeadlar

DeletedUser

Guest
Nej det är som vanligt...ledning för TW...har inte en aning om vad de sysslar med..de snackar hela tiden om att utveckla spelet för de vill ha in nya spelare, så att de skall få tycke om spelet....så kommer de bara med nytt skit hela tiden...Bort med skiten...varför inte ha samma inställningar i i värld 3...den roligaste världen som någonsin har spelats på TW.... // lady lady malte
 

DeletedUser

Guest
Det får större gehör om alla spelare bojkottar nästkommande värld 1-2 veckor. Då får innogames inga nya premcash.

pelleswe
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
jag har aldrig spelat med köpeadlar, men om jag fattar rätt på the law så slipper man mynta och kan köpa dom direkt. det är lite lustigt. då det på net funkar som så att vill du köpa adlar får du köpa resurser till att mynta och sen till adlen. och det tar inte ett geni att see att det kostar betydligt mer än att köpa adlen direkt. vet inte riktigt varför innogames vill snabba på världarna. det är ju gemenskapen och det långa vänskapen man får på världar som gör att man hänger kvar. vill man ha en kvick fix kan man köra en runda av wow
 
Reaktionspoäng
28
Det får större gehör om alla spelare bojkottar nästkommande värld 1-2 veckor. Då får innogames inga nya premcash.

pelleswe

Eller varför inte helt enkelt bojkotta nästa värld helt och hållet. En hel tom värld kanske kan få dom att lyssna lite grand iaf.
(Även om världen inte blir tom, för det finns alltid några som skiter i allt och alla och kör sitt eget race, huvudsaken dom kan casha in på det. #Donald Trump #Jimmie Åkesson #Anna Kinberg Batra)
 

Bonniers Bokförlag

New Member
Reaktionspoäng
3
Bonniers bokförlag

Att detta fortfarande finns är helt otroligt.. Började precis igen men blir riktigt taggad på att skita i det när jag ser att detta finns kvar.
 
Topp