Namninsamling angående köpeadlar

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Med anledning av
https://forum.tribalwars.se/showthread.php?32706-F%C3%B6rl%C3%A5t-men-hur-t%C3%A4nker-innogames

Så har det framgått av både vår Manager & tw team att en insamling skulle ge oss bättre vapen emot tyskarna i att mota bort köpeadlarna som förstör våra vackra världar.

För er som inte är medvetna om vad de gör så kan ni ta en titt på v32

https://sv32.tribalwars.se/guest.php?screen=ranking&mode=ally

Där en stam nu blivit så överlägsen att knappast någon kommer stoppa dem (77-4 senaste 72h mot f.d rank 2 stam & dess allierad) De kan efter att ha dödat all deff nu köpa adlar & bara splitta tåg & adla allt i sin väg, för ingen deff kommer hinna skapas innan adlarna når.

Du kanske inte spelar en värld med köpeadlar, men du kan försöka sätta dig in i vad som sker med en sådan inställning. Folk kan köpa upp oändligt med adlar & adla allt i sin väg, barbarer etc & spelare, sålänge de har trupper.



Stöd oss i vår kamp mot att få fler världar utan köpeadlar, skriv under med ditt användarnamn / ingame/forum spelar mindre roll vilket.
 

DeletedUser

Guest
Thelaw :)

Hur mycket jag än gillar att fienden finansierar mina adlar genom att köpa resurserna jag farmar så går världen lite för snabbt.
 

DeletedUser

Guest
Maxim


Thelaw :)

Hur mycket jag än gillar att fienden finansierar mina adlar genom att köpa resurserna jag farmar så går världen lite för snabbt.

Aga började gråta av skratt och senare av skuldkänslor i förrgår när han fick reda på att det var så premiumbörsen fungerade! :D
 

DeletedUser

Guest
Aga började gråta av skratt och senare av skuldkänslor i förrgår när han fick reda på att det var så premiumbörsen fungerade! :D

Haha! Dagen jag upptäckte det var dagen jag slutade mynta! Farma 2.5 mille, sälj 500k överflödiga res och få 30 adlar ;)

#ggwp
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Skulle jag ta upp spelandet igen så vore det för jävla tråkigt om detta fortfarande fanns. Paradoxalt nog skulle jag inte ta upp det om så var fallet, så det kan inte bli tråkigt.

Hampus204
 
Topp