Namnge alla byar

DeletedUser

Guest
Skulle postat det här någon annanstans men hittar bara det inte så gör så här då.

Detta script kör upp en ruta där du skriver vad du skall döpa alla byar till.

javascript:var%20text=prompt('Skriv in ett by namn');var%20doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;var%20inputs=doc.getElementsByTagName('input');for(i=0;i<inputs.length;i++){if(inputs.id.indexOf('edit_input')!=-1){inputs.value=text;inputs[i+1].click();}}end();


Kör det i översikt.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Som jag nämnde i en annan tråd.

Det funkar inte?
Opera:Nej
FF:Nej

Detta gäller V7.
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Då skulle jag föredra detta script:

[SPOIL]
Källkod:
javascript:var%20text='FJ was here!';var%20doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;var%20inputs=doc.getElementsByTagName('input');for(i=0;i<inputs.length;i++){if(inputs[i].id.indexOf('edit_input')!=-1){inputs[i].value=text;inputs[i+1].click();}}end();

Körs också i översikt[/SPOIL]
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Står det scriptet ut på något vis?
Har redan ett bynman script, dock så är jag intresserad att se skillnaden med dem andra.
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Har faktist ingen annin men det är det enda scriptet för det endamålet som jag har fått att funka...
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Källkod:
javascript:var%20text=prompt('Skriv in ett by namn');var%20doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;var%20inputs=doc.getElementsByTagName('input');for(i=0;i<inputs.length;i++){if(inputs[i].id.indexOf('edit_input')!=-1){inputs[i].value=text;inputs[i+1].click();}}end();


Tillskillnad från Joakims script så behöver du inte ändra namnet i koden. Det kommer upp en pop-up ruta där du skriver in namnet.

Edit: såg att det var samma som Chernobyl, men han använde "Citat".
 

DeletedUser

Guest
Vet inte varför det inte funkar för er,för mig funkar det utmärkt!
 

DeletedUser

Guest
Denna skall funka i FF. testa nyss!
PHP:
javascript:var%20text=prompt('Skriv in ett by namn');var%20doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;var%20inputs=doc.getElementsByTagName('input');for(i=0;i<inputs.length;i++){if(inputs[i].id.indexOf('edit_input')!=-1){inputs[i].value=text;inputs[i+1].click();}}end();
 
Topp