Några roliga på v18?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Några roliga som gibbar på v18 eller?
Var ett sjukt bra tag sen sist man lirade så har nada koll på alla fejknicks etc. Anyway, släng iväg ett PM till mig ingame. :sneaky:
Startade i nordväst mest för skoj.
 

DeletedUser

Guest
Helvete vad roliga trollen här är. Med roliga menar jag inte ett dugg roliga. Dra er tillbaka, bli roliga, skriv roliga saker, rinse&repeat. Tack på förhand.

Några roliga som gibbar på v18 eller?
Var ett sjukt bra tag sen sist man lirade så har nada koll på alla fejknicks etc. Anyway, släng iväg ett PM till mig ingame. :sneaky:
Startade i nordväst mest för skoj.

Amentjeeeeenare. Lirar inte, ville bara ge dig en pungspark på det du har kvar där nere o säga hej. Hoppas allt är väl.
 

DeletedUser

Guest
Helvete vad roliga trollen här är. Med roliga menar jag inte ett dugg roliga. Dra er tillbaka, bli roliga, skriv roliga saker, rinse&repeat. Tack på förhand.



Amentjeeeeenare. Lirar inte, ville bara ge dig en pungspark på det du har kvar där nere o säga hej. Hoppas allt är väl.

För helveta jag skrev på skype!! Lirar du v18?
 

DeletedUser

Guest
För helveta jag skrev på skype!! Lirar du v18?

Inte helt olikt dig att inte kunna läsa. Skrev att jag inte spelar :D Du vet att jag är allergisk mot startgame om jag inte har tokmycket tid att lägga och motivation. Tittar in sporadiskt och sätter folk på plats bara.

Tyckte jag såg din buddy asshat skriva i någon tråd här, vilket inte hör till vanligheterna. Gräv upp honom så har du säkert en go' jävel att lira med.

Edit: Eggeh lirar också, stör honom på skype så bjussar han sitt nick.
 

DeletedUser

Guest
åååh, justjävlar asshat skrev ju på min profil med. ska lura med han!
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Ska herr Wallins vackra tråd få leva (och det vill vi ju alla...), får ni skippa allt trevligt babbel som inte har med den ursprungliga frågan att göra.

Danke!
 

DeletedUser

Guest
Mario Kempe är Gr1ngo, du vet han som du, Pilis o co. drev till tårar på v8. Han har diabetes mellan öronen, så han blir lätt kinkig om man inte stryker honom medhårs.
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Där vare slut på det roliga. Det är fascinerande hur ni lyckas komma till den här punkten så snabbt ibland. Som Wallin skrev, kontakta honom ingame om ni känner att ni är "någon rolig".

Geschlossen.
cD
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp