Några frågor om reglerna

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag håller med till en del faktiskt, säger inte att man ska förbjuda fejks men om man nu kan skicka 200 attacker, varför kan man inte skicka 200 brev?

HElt olika saker. Brev är gratis, brev slår mot kommunikationen, fejk slår mot din förmåga att försvara dig... Men, jag deletar ändå alla fiendens brev så... KÖR PÅ!
 

DeletedUser

Guest
Citat:
"# En hel stam eller enskild medlem får inte spamma en annan spelare eller stam bara för att irritera."

Så man får inte skicka ett pm till alla spelare i motståndar stammen med lite diskreta hot eller krigsförklaring?

Det var mest detta jag tänkte på;)

Sen är det ju knappast så jag skickar iväg över 100 PM till en och samma spelare, men det jag fundera mest över var om man skulle bli bannad typ om man kolla om spelaren var online?
 

DeletedUser

Guest
Citat:
"# En hel stam eller enskild medlem får inte spamma en annan spelare eller stam bara för att irritera."

Så man får inte skicka ett pm till alla spelare i motståndar stammen med lite diskreta hot eller krigsförklaring?

Det var mest detta jag tänkte på;)

Sen är det ju knappast så jag skickar iväg över 100 PM till en och samma spelare, men det jag fundera mest över var om man skulle bli bannad typ om man kolla om spelaren var online?

Det är en viss skillnad på att skicka ett pm till alla spelare, och på att spamma får jag hoppas? Jag skulle i alla fall inte se det som spam förrän vi kom upp i sådär sju-åtta pm på en halvtimme eller så..

Det enda som står i reglerna är ju att man inte får använda KÖ kontot för att skicka pm bara för att kolla om spelaren är online. Vilket redan det känns lite knäppt, eftersom jag, och förmodligen många med mig faktiskt inte läser de pm som kommer från andra än de man litar på, direkt de landar i inkorgen. Får jag ett pm från nån random "glömmer" jag gärna det i ett par dar :p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp