Några frågor om diplomati

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

joeldaalv

New Member
Reaktionspoäng
0
Hur går man med i en stam? Man måste få någon inbjudan eller nått, ellerhur?
Vad står "men för att gå med är det bara att skicka ett brev till någon i stammen MINIMUM KRAV 1"

Kan man alliera sig eller bilda IAP:s med spelare när man själv inte är med i en stam?
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Hur går man med i en stam? Man måste få någon inbjudan eller nått, ellerhur?
Vad står "men för att gå med är det bara att skicka ett brev till någon i stammen MINIMUM KRAV 1"

Kan man alliera sig eller bilda IAP:s med spelare när man själv inte är med i en stam?


Ja för att gå med i en stam kan du bara mejla in till ledaren eller recruitern.

Personliga allianser är det du själv som står för. Du kan prata med ngn och komma fram till att ni hjälper varran. Den får ingen ny färg på kartan det är bara dig egen hjärna som kan hålla reda på det... så vida du inte har premium.
 

joeldaalv

New Member
Reaktionspoäng
0
Okej.
Vissa stammar verkar kräva "CV", men när man ska gå med i en stam, hur gott intryck behöver man göra?

Vad ska man välja stam på? Försöka komma med i en stor stam, eller är det viktigare att det finns stammedlemmar i närheten? Är det något annat man bör tänka på?
 

DeletedUser

Guest
Okej.
Vissa stammar verkar kräva "CV", men när man ska gå med i en stam, hur gott intryck behöver man göra?

Vad ska man välja stam på? Försöka komma med i en stor stam, eller är det viktigare att det finns stammedlemmar i närheten? Är det något annat man bör tänka på?

Jag tittar på om stammen verkar bry sig om antalet medlemmar hällre än att ha några få medlemmar som är aktiva.
Vill inte hamna i en stam där 50% bara är med för att få beskydd, finns ingen större loyalitet där.

Sen tittar jag på hur mycket medlemmar dom har vid mig. Vill inte vara i ett hav av blått, finns ingen möjlighet att växa.
Som tex dom flesta familjestammar brukar ha för mycket allierade, samt för mycket medlemmar. Tillslut så finns det ingen plats att växa och kanibalismen kommer fram. Mera kallad "Jag noblade bara sånna som var inaktiva"

Så för mig personligen är det: Aktiva medlemmar över antalet medlemmar, samt hur många runtomkring mig det finns för att inte hamna i en situation där jag inte kan växa.

Sen finns det lite mera saker, men dom märks inte så mycket av innan man går med.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp