Något måste hända, pallar inte vänta längre

DeletedUser

Guest
Hej hopp i lingonskogen!
Skulle ut och åka min nyinköpta moppe av samma modell som den jag ägde som 15 åring en Zündapp Cobra.
På nätta tår och lyrisk rullade jag ut mopeden på asfaltsvägen för att kuta igång den då den saknade kick, drog några djupa andetag och sedan började jag springa som en hind på savannen jagat av ett lejon och efter lite om och men gick mopen igång.
vig som en tvättmaskin kastade jag mig upp på mopeden utan att tänka mig för och till min förvåning så fastnade ena foppatofflan i fotpinnen jag halvt liggandes efter mopeden som börjat vobbla men tapper som man är höll jag fortfarande full gas och tänkte
den rätar upp sig strax, dessuton stod 18 åriga grabben och kollade som pappa kan man ju inte visa sin svaga sida. det stora krondiket vid sidan av vägen närmade sig otroligt snabbt uppskattningsvis hade mopeden en hastighet av 40 km/tim. Olyckan var oundviklig mopeden åkte med buller och bång ner i diket med föraren under JAG och passligt nog så fanns även en sten i diket stor som en fotboll, mitt knä träffade med en konstig smäll som när en trädgren bryts av, avgasröret brände ordentlig på benet + alla skrubbsår jag åsamkat mig på min första tur med moped på 20 år, men full gas höll jag fortfarande då jag låg i diket. Hoppade upp ur diket och låtsades va oskadd sa till grabben det är lugnt sedan svartnade allt. Efter att grabben sjutsat mig på akuten och man blivit omplåstrrad och numera går på kryckor
så såg inte sambon så impad ut när man kom hem och hoppade på kryckor trasiga blodiga jeans, skrubbsår på armar och ansikte, Jag gick direkt till
kylskåpet och öppnade en kall norrlands. Sedan till min förvåning så ser jag då jag startar min dator för att få lite sinnesro att TOD har fegat och fortfarande inte krigsförklarat trots att man kaxar på forum 5 dagar vi är nu inne på 6 dagar så nog daltat vi får ta saken i egna händer så ....
Härmed förklarar vi TWO & DF krig mot TOD och all bihang som med det medföljer på TOD sida tex stamen Monkey. Må bäste man vinna
Ni andra får vi gratta till ett snabbt sommarlov :)
M.v.h TWO & DF
 
Senast redigerad av en moderator:

Lionhearth

New Member
Reaktionspoäng
0
Kaxar vem kaxar är ju mest folk från vissa stammar som orkar bry si o skriva en massa saker vilka ja de vet nog dom flesta men de är ju tyvärr en bak sida av tw nu förtiden att man ska snacka en massa o prata skit o sen vinns ju inte tw längre pg krig o hur bra man är utan de vinns ju mer av att man slår i hop stammar o då slår sig för brösten wow va bra vi är vi van denna värld.Sånt som tar död på tw o tar udden ur de

Men lycka till själva
i kriget även om vi skulle förlora så kan vi ju ändå stolt säga att vi inte är ute efter efter o slå ihop oss med nån annan för o vinna som vissa andra är :)
 
Topp