Något måste hända, pallar inte fler tråkiga världar!

Sgt. Elite

Member
Reaktionspoäng
0
Som jag har förstått det har en spelare i TWO attackerat en spelare i ToD efter att denne ToD spelare skickat iväg rens mot två spelare i TWO?

Men rimligtvis skulle krigsförklaringen kommit 22:00 idag?

Det är så jag har tolkat det också och därför skrev jag som jag skrev.
 

DeletedUser

Guest
Tror nog att TWO tjuvstartade lite isåfall. Tyckte jag hade en himmla massa personer som ville komma på besök och fika lite i min fina by i fredagskväll.

Sen när har det funnits några förbindelser mellan Two och din stam Monkey? vi har inte haft någon iap eller ally med er någonsin och därav alltid fått anfalla er. Iapen gällde enbart ToD, om ni skulle vara en del av den iapen så skulle det isf vara upp till er/tods ledning att diskutera det med vår ledning med denna anledning så har vi i TWO inte begåt några fel;)
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Sen när har det funnits några förbindelser mellan Two och din stam Monkey? vi har inte haft någon iap eller ally med er någonsin och därav alltid fått anfalla er. Iapen gällde enbart ToD, om ni skulle vara en del av den iapen så skulle det isf vara upp till er/tods ledning att diskutera det med vår ledning med denna anledning så har vi i TWO inte begåt några fel;)



MR VAVSTÖOPAPWEQWE

In på v26 för fan och kolla PM<333333333333333
 

tidaholm

Member
Reaktionspoäng
1
Alla pratar om backstabbing. Det kan ju jämföras med att politikerna lovar fler jobb inför valet. Händer varje gång. Finns det någon värld som vunnits utan att det backstabbats? Nästan så det tillhör spelet.

Nej, sluta gnäll och spela spelet tills det tar slut.
 

DeletedUser

Guest
Alla pratar om backstabbing. Det kan ju jämföras med att politikerna lovar fler jobb inför valet. Händer varje gång. Finns det någon värld som vunnits utan att det backstabbats? Nästan så det tillhör spelet.

Nej, sluta gnäll och spela spelet tills det tar slut.

Haha dra inte alla världar över samma kam, har du ingen koll på v.25s historia så bör du låta bli att kommentera :)
 

butchers

Member
Reaktionspoäng
1
det ryktas att det skrattas i min lilla by just nu!
tidaholm och alla andra som försöker lägga in sin röst ,de har så rätt ....och det vet även ni alla andra --

sitta här och babbla om ditt och datt,bara för att provocera ?? det är ju löjligt ryktas det om i hela världen ...
ännu löjligare är det att framstå som professor T,W :p

som jag brukar säga till den som pratar mycket sex .....den som får lite ,han pratar mycket ! hehe

så det ryktas om i hela världen att vissa personers kunskap om spelet i helhet kan ifrågasättas ! :D
 
Senast ändrad:
Topp