Någon som ska sluta?

DeletedUser

Guest
Om det är någon som ska sluta spela på v7 så är jag intresserad utav att ta över kontot.

Jag är en väldigt aktiv person som spelat tribalwars ett ganska bra tag.

Konton jag söker ska inte vara farmat, iaf inte så pass mycket så att man kan lösa det med den personen som farmar.

Det ska ha gärna flera byar och ganska mycket poäng (minst 2.000p)

Vart ni ligger spelar ingen roll.

Jag vill bara ha seriösa svar ifrån spelare som antingen ska sluta på v7 eller inte har tid mer.

MvH Fridh
 

DeletedUser

Guest
Lol!
Du är verkligen patetisk...
Lär dig spela istället...
 

DeletedUser

Guest
Jag har varit borta ett tag ifrån TW och när jag kom tillbaka så hörde jag att v7 hade börjat. Jag fick reda på hur långt det hade gått och tänkte att det kommer ta lång tid att komma ikapp =(

Men tänkte om någon ändå ska sluta så kan jag ju ta över kontot =) Dumt att låta det gå förlorat menar jag
 

DeletedUser

Guest
Det ska ha gärna flera byar och ganska mycket poäng (minst 2.000p)

2000 poäng är ju inte så mycket. Du kommer att bli adlad fortare än du hinner blinka.

Starta ett nytt account istället. Ute i kanten kan du ha chansen att växa om du är tillräckligt aktiv. Du har fortfarande en bra chans att bygga upp ett eget litet imperium eftersom den här världen fortfarande är ny. Bästa spelaren har inte ens 40 000 poäng.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det är inte så många som slutar i en så pass ny värld heller..
 

DeletedUser

Guest
Jag sa inte ATT jag skulle ta över ett konto, jag frågade om det var någon som skulle sluta och isf så kunde jag fortsätta spela på det.

Ska det vara så svårt att läsa?
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Och jag skrev att det inte var så många som slutade i en så pass ny värld..
 

DeletedUser

Guest
Jag sa inte ATT jag skulle ta över ett konto, jag frågade om det var någon som skulle sluta och isf så kunde jag fortsätta spela på det.

Ska det vara så svårt att läsa?



Men... De e jusamma sak som o ta över :S Ta över ett konto från någon som slutar ju :p
 

DeletedUser

Guest
Det kan jag hålla med om, men om det nu skulle finnas någon spelare som skulle göra det så varför inte ta chansen. Bättre att söka efter det nu än att göra det sen när kontot redan är bombat och förlorat?
Sen kan det ju vara så att spelaren slutar pga att han blev bombad men man har ju alltid chansen att lösa det även om chansen är lite, iaf om man har lite sinne för att komma överens med den som anfaller.

(lät inte så bra det jag precis skrev, men hoppas du förstår)
 

DeletedUser

Guest
Det kan jag hålla med om, men om det nu skulle finnas någon spelare som skulle göra det så varför inte ta chansen. Bättre att söka efter det nu än att göra det sen när kontot redan är bombat och förlorat?
Sen kan det ju vara så att spelaren slutar pga att han blev bombad men man har ju alltid chansen att lösa det även om chansen är lite, iaf om man har lite sinne för att komma överens med den som anfaller.

(lät inte så bra det jag precis skrev, men hoppas du förstår)


Du tänker smart :) Lycka till me jakten :)
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
iaf om man har lite sinne för att komma överens med den som anfaller.

De flesta seriösa spelare slutar inte farma bara för man säger det, de brukar oftast tycka det är roligare då :)

Eller jag vet inte om de tkr det men jag tkr det iaf :eek:
 

DeletedUser

Guest
spelaren som hade detta i förrådet har nog slutat XD

Resurser spejade: 142.223 142.223 142.223
 

DeletedUser

Guest
Oftast så fortsätter de att farma, men har man bara lite koll på olika strategier så går det finfint ;)
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Man måste inte börja direkt i början för att bli stor.

Själv när jag började lira TW så började jag på V3 när K27 va relativt färsk. Ganska lätt att se vem som dominerar där nu ;)
 

branny

Member
Reaktionspoäng
0
Man måste inte alls börja direkt för att bli stor. Kör på nytt acc tycker jag. Roligt och börja på nytt också =). Dessutom är världen färsk.
 
Topp