Nästa epok?

DeletedUser

Guest
jag snor detta från SFFN i v1 som i sin tur har snott den från v2.

vi har haft [rs] eran och just nu är det kilt som härskar. hur tror ni att top 5, vems epok är det härnäst? hur ser det ut om 2-3 månader eller fram mot sommaren? inga förslag eller åsikter är för dåliga.
 

DeletedUser

Guest
Sjömännen kommer ro i hamn det största kriget i v5:s historia. En era av nakna män och hårdrock kommer för att stanna!

Under ledning av Bobby, den enda ledaren som någonsin har kunnat jämföras med Gotte (och som enligt ryktet har mer stake :eek:), kommer krig råda tills Gudarna (Nino och Gaffel) erkänner oss som segrare och avslutar världen för alltid.

Det är så vår mäktige förfader Celendais ville ha det och det är så det kommer bli.
 

DeletedUser

Guest
Sjömännen kommer ro i hamn det största kriget i v5:s historia. En era av nakna män och hårdrock kommer för att stanna!

Under ledning av Bobby, den enda ledaren som någonsin har kunnat jämföras med Gotte (och som enligt ryktet har mer stake :eek:), kommer krig råda tills Gudarna (Nino och Gaffel) erkänner oss som segrare och avslutar världen för alltid.

Det är så vår mäktige förfader Celendais ville ha det och det är så det kommer bli.

Androx FTW
 

DeletedUser

Guest
Min hypotes inför framtiden:
Kilt för redan nu krig mot flera fronter. Dock så har dom alltid haft en fredlig front mot öster. Det är väldigt svårt att säga när, men förr eller senare kommer den osynliga väggen att spricka. antingen att kilt känner sig redo att gå på VÄV eller att VÄV ser en möjlighet att störta KILT. Jag tror inte en sekund att VÄV är bättre krigare än KILT, men när KILT har VÄV på sig kommer gamla fiende slå tillbaka med all sin kraft och vilja få sin hämnd mot KILT. Vi kommer sedan kanske få se en era av VÄVisk dominans men som kommer bli kortvarig. KILT kanske kommer förlora. men som i nästan alla krig har ingen ork att städa upp efter sig utan KILT kommer lämnas efter några månaders krig, men försvagade. Men som jag sa så tror jag att VÄV blir kortvariga topdogs utan för eller senare så kommer SEAMEN och visar att de bästa av de bästa lämnade VÄV i ett relativt tidigt skede.

Detta tror jag är ett ganska troligt scenario. Fast effekten av våra handlingar är så många och komplicerade att det är omöjligt att förutspå. Det räcker med en smula osäkerhet och KILT kanske kommer få helt fritt fram utan några andra störningsmoment i ett framtida krig mot VÄV och så har vi helt plötsligt KILT som mycket troliga vinnare i v5.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att T*ON-F eller Demons kommer vinna. Kilt kommer dö ut p.g.a. inaktivitet snart, Väv är nästan redan död p.g.a. inaktiviteten just nu. Seamen är för få för att ha någon chans mot T*ON.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att T*ON-F eller Demons kommer vinna. Kilt kommer dö ut p.g.a. inaktivitet snart, Väv är nästan redan död p.g.a. inaktiviteten just nu. Seamen är för få för att ha någon chans mot T*ON.

Vi har haft vår tunga fas av inaktiva, vi löste de genom krig ;-)
Så dem som hade planer att sluta ändrade dem, är de inte så man löser de!?
 

DeletedUser

Guest
Vi har haft vår tunga fas av inaktiva, vi löste de genom krig ;-)
Så dem som hade planer att sluta ändrade dem, är de inte så man löser de!?

Än är världen ung, det gäller att ta sig igenom de kommande faserna av inaktivitet också, för tro mig det kommer hända fler gånger.
 

sailor bob

Member
Reaktionspoäng
0
Sjömännen kommer ro i hamn det största kriget i v5:s historia. En era av nakna män och hårdrock kommer för att stanna!

Under ledning av Bobby, den enda ledaren som någonsin har kunnat jämföras med Gotte (och som enligt ryktet har mer stake :eek:), kommer krig råda tills Gudarna (Nino och Gaffel) erkänner oss som segrare och avslutar världen för alltid.

Det är så vår mäktige förfader Celendais ville ha det och det är så det kommer bli.

Tror starkt på denna. Klart Booby har mer stake än Gotte hade, men han saknar kärleken o passionen;)
 

DeletedUser

Guest
Haha möjligt ;) Men jag måste nämna 3udd också! Jag tror han och Celendais kommer komma tillbaka så som profeterna (jag) förutspått (kom på nu)...
 
Topp