När vintermörkret faller.. HKI + Polen vs. TF + "TANK"

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Hej!

Det verkar ha blivit lite strul med teknologin, forumslänken till kriget fungerar ej. Här är kriget på nytt;


TF! Ni har snyltat det vi rensat, rekryterat våra fiender och kommit med undanflykter allt för länge.

Jag, Herr Tåg, signalerar åt mina groupies (#CrillesGroupies) att slå på sina krigstrummor. De slår. Trummorna dunkar och krigarnas sång ekar över hela v26.

Jag, Herr Tåg, kallar på våra tappra krigare. Jag ber dem sadla sina hästar och slipa sina yxor. Ljudet av deras förberedelser ekar över hela v26.

Slutligen ber jag, Herr Tåg, mina tappra krigare att erbjuda gåvor till krigsgudarna och fruktighetsgudinnan Havanna. Så att vi återigen ska stå segrande och kunna utöka vårt territorium, till Havannas egen ära.


Krigstrummorna slår och krigarna de går.
Soldaterna ber och Havanna hon ser.
Att det på tw snart, kommer att flyta blod.
Att Tanks Flyktingar ska skingras, när de möter vårat mod.

Christoffer vill ha krig. Diplomater befaller han "tig!".
För det brinner i HKI's härd. Så TF, vässa nu desperat era svärd.


Dramatisering utav HKI i denna stund (Med gudinnan Havanna viskandes i Herr Tågs öron).



HKI önskar krigslycka åt alla parter och hoppas på ett lika rent spel på motståndarsidan som vi kommer uppvisa.

HKI's krigskör (dirigent Svenpa, stum solo av måns) presenterar; Den Officiella Krigslåten

Och till Polen säger vi; Get ready for some ass Kickin'

Har du några frågor? Vissla på Havanna ;)
 

DeletedUser

Guest
Lycka till. Fast denna gången hejar vi på "Tank" ; )
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Åååh! Spännande :sneaky:

Håller Tummarna :awsm:

[video=youtube;6zXDo4dL7SU]https://www.youtube.com/watch?v=6zXDo4dL7SU[/video]
 

DeletedUser

Guest

5440567a2beae0641b91e974d521b294.png
 

DeletedUser

Guest
jävlar TF vinner ju tjäder nästan..afast ne.

Amason nu ska vi se hur du klarar den här gången va bra förra gången du bara deffade ut tåget och inte snipade.
Heja Heja HKI! och dem andra Tank spelarna utom TF.
 

DeletedUser

Guest
Efter sisådär 24 timmar, kan väl detta vara roligt

Sida 1:
Stammar: Polen, HKI
Sida 2:
Stammar: TF, *Pax*
Spelare: The Musketeers

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 73
Sida 2: 47
Skillnad: 26

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18
Sida 2: 4
Skillnad: 14

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 624,114
Sida 2: 393,016
Skillnad: 231,098

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 142,872
Sida 2: 31,750
Skillnad: 111,122

chart
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
lite synd att man inte kan se det HKI förlorade innan stats kom upp, jag syftar då på vad en vän kollade upp för några dagar sedan innan statsen fanns...
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Hahah vad har du nu fått för dig? Var skulle HKI tappat byar, när vi inte haft något krig sen Tank upplöstes i oktober :D
 

DeletedUser

Guest
HKI önskar krigslycka åt alla parter och hoppas på ett lika rent spel på motståndarsidan som vi kommer uppvisa.

[

Hoppas ni kan alla Jokern i kopplet då ;) han är ju inte så värst fin i kanten den. Fast det är klart, utan han i stammen hade ni trummat på bättre :awsm: Glhf
 

Noixyl

Member
Reaktionspoäng
0
Plötsligt blev världen lite intressant igen, nu får vi se vilka av barbadlarna som vill vinna världen mest ;) Skämt åsido. Lycka till båda sidorna men hejar ju självklart på f.d tanksen som inte tappat lusten och bitit ihop :)
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Ja världen är mer annorlunda nu och det händer en hel del , vet inte vad man ska säga om allt,otrevligheterna har lagt sig iaf:)
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Jag vill tillägga att nu har även 1ST anslutit sig till kriget, på TFs sida. Någon mod får gärna redigera in detta. Vi i HKI önskar även dessa god krigslycka och hoppas att detta tillskott (av fler tank spelare hehe) kan ge oss ett roligare och bättre motstånd. :)

b78acd05fde262911e5aa1ec94b99630.png
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Då får ni vänta för TANK dog i somras då innan den så kallade mergen med konton som var döda/tomma från KOMPIS, även den stammen lämnade ledningen sina spelare:(

Da shit isent it?

End of world now for me.......:crybaby:
 
Topp