När tar en omgång slut?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ja, som rubriken lyder? När tar en omgång på TW slut egentligen?
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Tar mycket lång tid. v1 på Die Stamme, den tyska orginalversionen av spelet, slutade med sin omgång nyligen då det bara va ett handfull spelare kvar.

Speedrundor brukar dock ta slut rätt snabbt, en helg eller så är den ungefärliga längden.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
De finns egentligen ingen slut tid på en omgång. De kan hålla på i alla evigheter. Eller tills en spelare blir så stor att ingen annan har en chans.
 

DeletedUser

Guest
eller om någon annan av kriterierna blir uppfyllda för det finns oftast olika kriterier.
 

DeletedUser

Guest
Nae.

Men jag tycker att man inte ska stanna eller så. Jo, självklart fall typ någon har ett imperium över hela kartan, men jag tror inte det kommer hända. Se det såhär. Hela tiden skapas nya byar som växer i utkanten av kartan. Det är ju tusentals byar. Hur skulle någon kunna ha alla?
 

DeletedUser

Guest
Men jag tycker att man inte ska stanna eller så. Jo, självklart fall typ någon har ett imperium över hela kartan, men jag tror inte det kommer hända. Se det såhär. Hela tiden skapas nya byar som växer i utkanten av kartan. Det är ju tusentals byar. Hur skulle någon kunna ha alla?

nån gång blir väll kartan full me byar;)
 

DeletedUser

Guest
De låsaer världen från nya medlemmar efter ett tag... Det går ju inte längre att regga sig på de 3-4 första .net värdlarna längre.
 

DeletedUser

Guest
Ära?:confused: Alla kommer att attackera en i alla andra världar man startar i efter det!Inte en chans att det är ära! :p
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Men jag tycker att man inte ska stanna eller så. Jo, självklart fall typ någon har ett imperium över hela kartan, men jag tror inte det kommer hända. Se det såhär. Hela tiden skapas nya byar som växer i utkanten av kartan. Det är ju tusentals byar. Hur skulle någon kunna ha alla?

Antagligen inte. Men den största spelaren på Die-Stämme hade nära 15.000 byar. Men en värld kommer jag låsa, så fort de når en viss kriteria. Men ni kommer bli varnade om det långt innan de händer.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp