Nä, tack! Det räcker nu.

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Den 23e Maj 2007 bjöds det in till fest. En fest som skulle vara av det rejälare slaget, Endast flytande föda skulle förekomma, inget tramsande med tilltugg och andra fjolligheter.
Nä, här var det ett riktigt jävla massivt groggbord som skulle stå i centrum där alla inbjudna kunde inmundiga starkvaror tills de stupade. Bara att ta för sig o simma med i alkoholens vågor rakt in i dimman.

Och det blev ett hejdundrande sjöslag, i fylleriets tecken, en röjarskiva som skrev in sig i historieböckerna för all framtid.

En fest som hade alla de ingredienser som en riktig jävla fyllefest ska ha.
Det knöts vänskapsband, mixed emotions, man blev polare, det snackades hejvilt, det föddes hat och ovänskap, folk flippade ur, det hånglades, asslicking så hela nyllen var bruna av exkrementer, svek, verbala slagsmål, intriger av skilda slag,hot, spänningar, you name it! Allt under ständigt påverkan av alkohol, på en fest där inga betänkligheter eller snikdrickande existerade.

Allt detta sammantaget, var som sig det bör, till en stor glädje för en del, frambringade mycken skratt för många, för lika många en stor sorg o besvikelse.

Men som alla lyckade fester,där allt händer, så måste det nån gång ta slut. Den sista slurken i den sista flaskan måste drickas upp, den sista o oåterkalliga nattfösaren ska bara ner i strupen, vare sig man vill eller inte. Till slut kallar bingen o tiden är kommen att vila en hårt nersupen o sargad kropp.

Dags att avsluta V1!

KL. 21:00 söndagen den 4/11 börjar våra trupper rulla mot alla andra stammar/spelare utom GPR, ett dygns respit för alla kvarvarande festdeltagare o förbereda sig. Vi väljer detta av respekt, speciellt till två-tre stammar som hjälpt oss men som det även smågnabbats med ibland. Ni vet vilka ni är o ett stort tack är ni värda.

Med dessa ord på pränt, med de sista dropparna i glaset höjer stammen DH en sista skål till alla där ute i fyllan i villan på V1 och tackar för den tid vi haft här. Vänner som ovänner, allierade som fiendestammar, nu avslutar vi festen på ett trevligt o roligt sätt gentemot varandra o håller humöret uppe tills man slocknar.

SKÅL!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Början på slutet av värld 1. Man har väntat ett tag på det nu.
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på att detta ämne startades igår lär kriget inte vara en nyhet då kruxet nämner 4/10 som krigsdatum. Detta med tanke på att det är 4/11 idag. Eller blev det lite fel på datumet eller var det bäst före datumet på spritflaskan?????

Numera pensionerad V1 lirare
 

xer1

New Member
Reaktionspoäng
0
Har spelat på v1 någon veckan efter att världen började mer eller mindre aktivt genom åren. 5 1/2 år nu. Men jag hoppas att jag kommer vara en av dom som spelar på V1 den dag då denna värld slutar..
 

DeletedUser

Guest
I TO brukar vi inte skriva i allmänna forumet om vi inte behöver, men nu kan jag dessvärre inte hålla mig.

Hur "omtänksamt" det än må vara med en dags respit och att ni faktiskt tackar oss för den hjälp ni fått så finner jag det inte särskilt lustigt att ni väljer att skona GPR.

Ni skonar GPR, stammen som högg DH i ryggen när ni behövde dem som mest...

Å andra sidan förstår jag det, många av de spelare som var med i GPR förut är nu med i DH så det ter sig väll naturligt att skona dem.
Vi andra, jag antar att det är en/två till, som stått vid er i sida i vått och torrt sedan kriget mellan -SK- och DH bröt ut får däremot agera de sista procenten av byar som behövs för att avsluta världen.
Man ska väll inte vara förvånad antar jag, fast än jag är något besviken.

Skål!
 

DeletedUser

Guest
Ärade ärrade veteraner på V1.

Det känns i denna stund oerhört svårt, politiskt inkorrekt och kanske till och med elakt att säga…. Vad var det jag sa? I TOLD YOU so but you wouldn’t listen (och för att föregå honom, ja, Somalia, även jag var blåögd en gång).

Med det sagt vill jag bara gratulera till de endavärdiga vinnarna på V1 för att ni nu begick ert kanske största misstag hittills. Vad heter det nu igen… Högmod går före fall?

Till er som undrar varför GPR får vara med i herrklubben så är svaret enkelt, det är bara att följa kopplet från hand till nacke. Skulle kunna utveckla det men då skulle moderatorns inkorg fyllas till brädden av rapporter så nöjer mig med att säga att jag har full förståelse för att GPR får vara med.
Ni andra då? Är det kört? Nej det är det inte men då måste ni börja göra något som varit oerhört svårt hittills. Svälja stoltheten, öppna ögonen och se var den verkliga fienden finns.

Jag är en liten skit på denna kartan men en gång försökte jag föra en konstruktiv dialog med många av er där jag med siffror kunde visa att det fanns plats för alla som tillfrågades när det väl var dags för den stora smällen. Knight skulle aldrig dumpa någon som aktivt ställde sig på vår sida och i kraft av mitt ämbete så är det solklart så att det är också så det hade blivit. Fanns inget behov av att anfalla sina vänner för att kunna stänga världen.

Nu sitter ni där, och jag med på min lilla kant, utan pulver i pungen att egentligen genomföra någonting var och en för sig. Svälj den jäkla stoltheten, ryck upp er och kontakta ledningen i de stammar ni så glatt kastade kottar på igår. Har ni svårt att prata med varandra? Jag anmäler mig frivilligt som budpojke / medlare / whatever bara ni GÖR något! Jag kommer varken att göra till eller från men jag är trots knackig dator och verklighet som lägger krokben hela tiden fortfarande här och kommer att starta om så länge det bara går när man nollat mig för Knight är kvar till siste man faller och inte kan starta om längre! Jag ser även från min balkong några saker som är oerhört viktiga just nu att tänka på. Det gör naturligtvis även ni andra ”ovärdiga vinnare” också men en jämförelse skulle vara intressant för det är där chansen ligger att göra något åt den uppkomna situationen.

Samla er och visa de ”rättmätiga och värdiga vinnarna” av V1 att om dom skall vinna detta så lär det inte bli under detta eller nästa år i alla fall.

Det som är så tråkigt med den enda ”rättmätiga och värdiga vinnaren” av V1 är att det finns så många spelare i den stammen som faktiskt med stolthet kan säga så och mena det. Sedan finns det några andra också.

Kom ihåg ”ni ovärdiga” – högmod går före fall och ni har nu sett det verkliga ansiktet hos era vänner – visa nu vad ni tycker om det och agera – gemensamt. Samla er!

Eder ödmjuke nästanvinnare av V1
HumbleSwede
 

DeletedUser

Guest
Äntligen får man incs och adel emot sig ;) Tack TO <3
 

DeletedUser

Guest
nämen ;) Fan jag ligger i krig nu ;o Ni mot mig, okej :D får väl göra mitt bästa då ;)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, vad blir nästa steg då? Kaninerna mot alla som hjälpt oss :rolleyes:
 

tbb1

Member
Reaktionspoäng
1
ja det hade varit något det
då hade slutkriget varit klart redan 90% är nog kaniner på se1
 
Topp