MyLittlePwny kritiserar TYTs ledare.

DeletedUser

Guest
ok, som du säger, en majoritet är fortfarande besvikna och de vet du med :)

det är svårt att mätta 50 spelare, sannolikheten att alla vill åt samma håll är inte stor.


Vet dock att vi alla strävar efter att vinna v12. Det duger för mig då det är mitt mål.
 

DeletedUser

Guest
Förstår faktiskt inte klagandet,verkar i forumet som om det skulle råda en upprorisk stämning i TYT.
Det kan jag direkt dementera.Alla som nån gång suttit som ledare vet vilken tid det tar,om det då blir mer internadling för vår eminente ledare så fine,jag klagar då inte.
Vi är fortfarande på motorvägen och kör i full fart mot end-game i denna värld,det kommer ingen att kunna stoppa.
 

DeletedUser

Guest
Förstår faktiskt inte klagandet,verkar i forumet som om det skulle råda en upprorisk stämning i TYT.
Det kan jag direkt dementera.Alla som nån gång suttit som ledare vet vilken tid det tar,om det då blir mer internadling för vår eminente ledare så fine,jag klagar då inte.
Vi är fortfarande på motorvägen och kör i full fart mot end-game i denna värld,det kommer ingen att kunna stoppa.

+1
Tiååååååå
 

DeletedUser

Guest
Förstår faktiskt inte klagandet,verkar i forumet som om det skulle råda en upprorisk stämning i TYT.
Det kan jag direkt dementera.Alla som nån gång suttit som ledare vet vilken tid det tar,om det då blir mer internadling för vår eminente ledare så fine,jag klagar då inte.
Vi är fortfarande på motorvägen och kör i full fart mot end-game i denna värld,det kommer ingen att kunna stoppa.

WORD :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ok, har missat denna tråd lite :)

vill påpeka att jag har uppnått mitt/mina mål iom att denna tråd skapades, tack till dig kirrira lr vad du nu heter:)

33% var vad som innehades, det kunde lätt ha ändrats till det sämre ifall att inte saken hade tagits om hand om, nu går "saken" vidare mot vinst och jag kan inte hjälpa att jag ler lite då de hade kunnat sluta tragiskt :)

peace..
 

Zorn

Member
Reaktionspoäng
0
Oj oj oj vilken smutskastning, Men det är väl så när man håller på att vinner en värld, Både genom spelarna & pga av bra ledare.

Jag tycker att spelandet har gått väldigt bra samt att ledarna har gjort detta möjligt, På både det ena och de andra sättet.

Sen göra uttalanden som är helt fel; Exempel när du säger att Mr.Black INTE är =Kirira= visar på vilken kunskap du ligger på. '

Men i mitt utalande vill jag tacka alla i TYT för spelets gång hur det har gått tills idag och hur det kommer gå längre fram, Alla har sin strå i stacken. Ett speciellt tack till alla på nått sätt varit ledare i både Yawn & Träd Samt TYT, Det är ni som gjort detta möjligt.

Vi är 1 stor och stark stam tillsammans.
 

DeletedUser

Guest
Oj oj oj vilken smutskastning, Men det är väl så när man håller på att vinner en värld, Både genom spelarna & pga av bra ledare.

Jag tycker att spelandet har gått väldigt bra samt att ledarna har gjort detta möjligt, På både det ena och de andra sättet.

Sen göra uttalanden som är helt fel; Exempel när du säger att Mr.Black INTE är =Kirira= visar på vilken kunskap du ligger på. '

Men i mitt utalande vill jag tacka alla i TYT för spelets gång hur det har gått tills idag och hur det kommer gå längre fram, Alla har sin strå i stacken. Ett speciellt tack till alla på nått sätt varit ledare i både Yawn & Träd Samt TYT, Det är ni som gjort detta möjligt.

Vi är 1 stor och stark stam tillsammans.

smutskastning var ej detta, vill dock slänga in att det är fascinerande att se hur det alltid är dom dummaste som får saker och ting att drivas igenom här i samhället, allt som behövs är ett par uttalanden..

sen var väll du borta när detta hände, så jag förstår att du inte kan greppa saker och ting, men det är många andra som fattar innehållet i detta och med det tröstar jag mig...
 

DeletedUser

Guest
:)
håller med dig där :)

Fint att se dig på alerten igen! :)

lite personangrepp var nog vad som behövdes hehe ;)
 

DeletedUser

Guest
TYT behöver Black Sparkz... från att ha världen i ett järngrepp till att låta fienden växa mer och mer.... good work! :)
 
Topp