mur skript

DeletedUser

Guest
det finns ju massrekryteringsskript kan man inte göra ett mur skript också?

alltså din mur slås ut i en/flera byar kan man inte ha ett skript som antingen gör så många mur nivåer som möjligt när man är inne på högkvarteret eller ett skript som känner av mur nivån i alla byar och gör muren där efter^^

det första kanske funkar men det andra var bara min fantasi dom flöda^^
 

DeletedUser

Guest
Medtanke på att ett script bara får utföra ett klick åt gången så tror jag inte att ett sådant script skulle vara lagligt.
 

DeletedUser

Guest
Mina knep:
Översikter -> Byggnader, sortera efter mur nivå

Gå in på högkvarteret i de byar med låg mur nivå och öppna "Expandera Mur" länken i ny tabb så många gånger du själv önskar.
 

DeletedUser

Guest
Och jag slänger in då att ett "mur" script är ett "byggnations" script villket är inte tillåtet,har blivit bannad i 4 dagar för det 1 gång så :)
 

DeletedUser

Guest
Och jag slänger in då att ett "mur" script är ett "byggnations" script villket är inte tillåtet,har blivit bannad i 4 dagar för det 1 gång så :)
Det var det sämsta som jag har hört. Det står ingenstans i reglerna att man inte får ha byggnationsscript! BAKLÄXA till Tribalwars-teamet!
 

DeletedUser

Guest
Zomis sa INTE att det var lagligt, bara att det inte stod att det inte är tillåtet :p
Fast då kanske det är lagligt? Hum...
 

DeletedUser

Guest
Eftersom att BYGGNADS script är otillåtna så varför ska ett script som BYGGER på muren vara lagligt men tanke på att det är exakt samma sak? -.-'
 

DeletedUser

Guest
skulle man inte kunna ha en mass byggnad sida precis som för rekrytering och lägga det eventuella scriptet där?
 

DeletedUser

Guest
Vad man kan göra är ett skript som känner av om muren är under 20 så får man klicka på det för att bygga mur. Ett klick per nivå. Det man tjänar på det är att man slipper scrolla ned.

Själv brukar jag göra så att jag klickar massvis med gånger i följd innan sidan hinner laddas så byggs muren så många nivåer som jag klickade.
 

DeletedUser

Guest
Vad man kan göra är ett skript som känner av om muren är under 20 så får man klicka på det för att bygga mur. Ett klick per nivå. Det man tjänar på det är att man slipper scrolla ned.

Själv brukar jag göra så att jag klickar massvis med gånger i följd innan sidan hinner laddas så byggs muren så många nivåer som jag klickade.

Jag GÖR så. Irriterande o bara klicka klicka o klicka...
 
Topp