Mosförklaring

DeletedUser

Guest
Hallå!

Vi i MOS förklarar kort och snabbt krig mot MASH.

Vi är inte ute efter att försöka glänsa eller liknande utan vi söker action!
Vilken plats är bättre att få action ifrån än den vid MASH.. Lycka till och ha kul!

Let's KÖTT!..
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Trevligt.
För det första GoW har inte ett piss med detta att göra.
Sedan så är vi eller iaf jag ganska säkra på att vi lär bli mosade. Men kul ska vi ha!

Så när ni går krypandes till GoW igen så ska vi säga att de inte var inblandade, det lät högst logiskt måste jag säga - men jag är inte alls förvånad över att detta sker då vi vet vad som hände sist :rolleyes:

Aja, får väll önska båda parterna en trevlig och givande fight och må bästa stam vinna :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Orginal inlägget borttaget.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Billobang jag vet vad ni går för och jag tror inte ni blir mosade ;)
 

DeletedUser

Guest
I skrivande stund är det vi som MOSar. Men förändringar kan helt klart ske!
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: MOS
Side 2:
Tribes: MASH

Timeframe: 28/08/2010 12:00:00till29/08/2010 15:36:57

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 17
Sida 2: 0
Skillnad: 17

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 160,890
Sida 2: 0
Skillnad: 160,890

chart
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: MOS
Side 2:
Tribes: MASH

Timeframe: 28/08/2010 12:00:00till29/08/2010 15:36:57

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 17
Sida 2: 0
Skillnad: 17

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 160,890
Sida 2: 0
Skillnad: 160,890

chart

Hmm bara 17 byar på en sedan 4 månader odeffad front och samtidigt är det ett överraskningsanfall. Vet inte om jag skulle jubla direkt men det kanske blir bättre stats de kommande dagarna.

Men är det inte större aktivitet bland MOSARNA så kan man ska orka kolla var byarna finns, då de nu vart så otrevliga och spejat på mina byar.
 

DeletedUser

Guest
Hoaa:

Vi heter MOS. Inte erövrarna eller något liknande.
Ifall du vill ha bevis på att vi MOSar så finns det nog ett gäng rapporter att tillgå!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hmm bara 17 byar på en sedan 4 månader odeffad front och samtidigt är det ett överraskningsanfall. Vet inte om jag skulle jubla direkt men det kanske blir bättre stats de kommande dagarna.

Men är det inte större aktivitet bland MOSARNA så kan man ska orka kolla var byarna finns, då de nu vart så otrevliga och spejat på mina byar.

fast det borde inte vara helt oväntat att det skulle komma nått från den fronten, ni har ju inte direkt hjältestatus bland spelarna där :D
eller har ni räknat bort GoW som fiender helt och hållet och hoppas de fortsätter kötta caf2 ett bra tag till, tills ni knäckt DVH.. för det är väll så taktiken ser ut?!
isåfall har ni ju släppt in dem gratis när de ser att fronten mot dem är odeffad genom ditt utlägg här på forumet ;=)
 

DeletedUser

Guest
vet inte vad tobie har med mos krigsförklaring mot mash ? :D


he can spread the love everywhere he wants :)
 
Topp