Moderator!

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Det är premiär!!! O_O

Nej, inte kräftpremiär - det är alldeles för tidigt...! :thinking: Sommarpremiär då? :sneaky: - Nepp!

Premiär för något alldeles särskilt! :D Om man ska vara helt uppriktig så är det faktiskt premiär för två saker. Den ena som är helt personlig för mig och förmodligen lika ointressant för er som att valet på Haiti som skulle skett för 3 år sedan nu äntligen lyckats få ett bestämt datum när det ska ske :awsm: Och sen alltså en annan premiär som förmodligen är lika relevant för er som att Albert Einstein dog 18 april 1955 i Princeton. Även den alltså kanske totalt ointressant? ;)

Premiärerna 20 mars 2015

1. V28 har äntligen fått en moderator! :cool:
2. Detta är jag!

Jag har som många här på v28-forumet vet, hängt med här sedan starten och hållit och startat upp en drös trådar med Milstolparna och Hedersrankingen i spetsen. Därför kändes det även helt naturligt att jag som följt er här från externa kunde ta på mig rollen som er moderator nu när jag klivit in i teamet. Skoj, eller hur? :D

För att bara ta som en liten påminnelse så innebär alltså detta att jag nu även kommer ha rättigheter att ta bort opassande inlägg och dela ut straffpoäng vilket jag absolut hoppas vi kommer slippa behöva göra i någon större utsträckning. Jag är övertygad om att ni alla här vet vad som gäller och brukar vara duktiga på att hålla på reglerna.

Så nu kör vi och hoppas på en fortsatt ruskigt rolig värld med ett trevligt externt forum därtill!

Med Vänliga Hälsningar!
Felix aka Ogiltigt

Länk till min team-presentation finns >HÄR<
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
hahahaha.... :D

Härligt felix.
Banka skiten ur henkes troll-fingrar(inte bildligt) med din pekpinne! ^_^
 

DeletedUser

Guest
Detta bådar gott. Kanske man slipper varningar/straffpoäng för vad någon annan skriver.
 

DeletedUser

Guest
Detta bådar gott. Kanske man slipper varningar/straffpoäng för vad någon annan skriver.

Jamen precis, när man får poäng och en viss mod hänvisar till regler som inte ens finns med i forumsreglerna eller spelreglerna.

Grattis förresten! ;)
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp