Moderator WW!

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
*
Då var det dags(fick inte skriva dax för vissa språkgalna fanatiker...) för mig att även stå som moderator på lite aktivare världar, och börjar då med v30!:cool:

Jag hänger med inne på forumet och inne på världen! Så om ni vill mig något så finns jag även tillgänglig där via PM.:awsm:

Jag är inte lika flitig som Ogiltigt med att hålla i Milstolpar och hedersrankingen(hedersrankingen kommer fortsättas att hållas utav just det kontot):cool:
Finns dock en milstolpar skapad utav en spelare, dock behöver den lite uppdateringar så ni får skriva in kommentarer på vad som hänt.:D
Milstolpar!


Jag kommer som alla moderatorer ha rättigheter att ta bort opassande inlägg och dela ut straffpoäng vilket jag skulle tycka vara väldigt roande D:, nej det menar jag såklart inte! Jag vill se att ni håller er till Reglerna som finns HÄR.

Där t.ex. denna fina regel finns. (detta är inte hela)
§5) Kommunikation
Att förolämpa andra spelare och använda språk på ett oegentligt / stötande sätt är förbjudet.


Jag är som ni vet ny i teamet så var lite snälla mot mig :rolleyes:


//WW

Och en länk till min presentation <---- DET ÄR RÄTT NU!!!!:D
 
Senast ändrad:

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Det tror jag med :awsm:
tumblr_m5mjop2txI1rv9wkvo1_500.gif
 

DeletedUser

Guest
Nämen D: Då kanske man blir rättvist dömnd hädanefter :rolleyes:
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Hahahaha Tack!
Hade råkat lägga till ett "T" i slutet på regel länken!

Måste ha klickat på Ogiltigt istället för min egna inne på Presentationsdelen...

Dumma stress, vad det kan göra med en ;)


Edit:
Jag ser inte att man kommer in på Ogiltigt :rolleyes:
 
Senast ändrad:

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
För att ni spelare skall kunna skilja på mina meddelanden som moderator och som medspelare kommer jag tillägga det i mina meddelanden när jag svarar. :)
(Eftersom det ibland kan uppstå missförstånd utav mina röda meddelanden)


Jag vill fortfarande kunna vara med och diskutera i era trådar utan att ni tystnar eller dyl.D:

Kan komma att se ut ungefär såhär.

" // WW Spelaren "

" // WW Moderatorn "



MVH

//WW Moderatorn.:sneaky:
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Under det senaste dygnet har jag fått lite klagomål angående "orättvis" behandling eller att jag skulle vara "korrupt".

Så jag har bett Pias och Nova att gå över mina senaste handlingar för att kolla om jag handlat rätt.

Är det något som någon undrar över eller vill fråga mig så kan ni nå mig här via forumet eller på min skype.

Wrongway93
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Jag har raderat samtliga inlägg efter Wws både positiva och negativa. En del kommer att få straffpoäng av mig och det är ingen ide att klaga.
 
Topp