Moderator v15

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Hej hopp alla mer eller mindre galna forumstroll!

Jag har fått den tvivelaktiga äran att ta hand om denna del av forumet och ser fram emot det!

Jag vet att de flesta av er har någorlunda koll på vad som är tillåtet och inte här på forumet och känner ni inte att ni har det så har ni reglerna här. ;)
Jag hoppas ni tycker det är lika viktigt som jag med ett levande och intressant forum och att ni därför drar ert strå till stacken osv osv.

Har man kärleksförklaringar eller hatbrev så går det finfint att pm:a. Jag föredrar det förstnämnda.

Gogogo!

Med mycket vänliga hälsningar
Purk
 

DeletedUser

Guest
Jag önskar dig lycka till och hoppas du gör ett rättvist och bra jobb! =)
 

DeletedUser

Guest
Ska terrorisera dig på skype varje dag och whina på dig när du tar bort mina fina trådar... mohahhah.. :thinking:

Nejdå, men kul att se dig på jobbet <3
 

DeletedUser

Guest
Lycka till och skäm inte ut dig som vissa andra moderatorer gör.
 

DeletedUser

Guest
Fan, en moderator man inte vågar ifrågasätta eller gnälla på. Knappt värt att spela v15 då ju :(
 

DeletedUser

Guest
Are you completely sure of what a burden you are taking on your shoulders now^_^
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Tack tack allihopa!

Lycka till och skäm inte ut dig som vissa andra moderatorer gör.

Jag kan inte lova att jag inte skämmer ut mig privat, men här på forumet ska jag göra mitt bästa att låta bli.

Fan, en moderator man inte vågar ifrågasätta eller gnälla på. Knappt värt att spela v15 då ju :(

Oj, varför denna särbehandling? Och klart du ska ifrågasätta mig, det behöver jag.


Jag är mottaglig för smicker... Just saying :sneaky:

Lycka till, övertygad om att du kommer bli bäst hittills :)

Nu tycker jag du sätter ribban lite väl högt :(

Are you completely sure of what a burden you are taking on your shoulders now^_^

Yes, sadly I am.
 

DeletedUser

Guest
Dont feed the troll - Alla vet ju att jag är V 15's mod!

Lyyckaa till!1<123
 
Topp