Min tack och adjö-tråd

Aleeeeeexxx

Member
Reaktionspoäng
0
Får väll passa på att gratulera mina gamla stam kamrater till en fin vinst :) Grymt jobbat Eggeh och resten av stammen :)
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
Jag får väll tacka mina stam fränder som ställt upp och köat mitt konto under stunder när jobb och annat hängt som ett ok över mina axlar.
Framförallt trådskaparen för hans närmast dampmässiga sätt att kötta, utan han så hade jag nog lagt ner denna världen för nått år sen.

Men känns jävligt gott att dragit mitt lilla tråd till stacken på slutet med då jag var enormt mycket aktivare första året än dom sista. Första världen för min del från start till målgång känns underbart att få stängt nått för en gångs skull.
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Tack och
Skype-emoticons-39-bow.gif
 

DeletedUser

Guest
Vilken skryttråd.... BLÖ BKLÖ BLÖH!!

omg omg omg omg.

Så nuff.
 

DeletedUser

Guest
Japp, varit sköj.. skönt att det e slut dock så man kan koncentrera sig på att slösa bort sitt liv på något annat menlöst.
 

DeletedUser

Guest
HÖ är väll ändå kakans största passion och har väll alltid varit prio 1.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Jag får väl gratulera er till vinsten av v9 :)

Spelade själv där för cirka 1 år sen och redan då kunde man räkna ut att vinsten var er^^
 

DeletedUser

Guest
tackar för min tid på v9

Jag vill bara tacka för min tid på v9,jag tackar alla kul o trevliga folk både vänner o fiender,men framför allt så vill jag säga ett stort tack till mina stammisar i sprit,vi kanske hörs av i på nån annan server eller på nån tw träff,jag önskar er alla lycka till i framtiden
 
Topp