Min tack och adjö-tråd

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Tycker att vissa Spritare förtjänar lite extra props och ingenting är mer Sprit än en relativt kortfattad, slarvig, nattråd.

Dom som sticker ut mest är givetvis dom man nördar med på skype hela dagarna... och som dessutom är aktiva lika mycket som en själv. Ni har stor del i att vi tar hem kalaset över huvud taget. Coola bananer.

Broder Pöta (j0han), som plockade över 1000 byar under en månad på 3 konton. Cpstört.
The Gudrun och moderkakan, som eldat mig i arslet under hela världen och tvingat oss att jobba. Tack o bock för det.
Broder Bridgecock (jästa äppleö), han adlar sopigt och är jättelat... men vackrare man har jag aldrig träffat på. Han klär i det mesta. Oftast har han clowndräkt, men ibland åker finkostymen, den höga hatten och monokeln fram. Mycket stiligt.
Von Mudnor (v9 n00bz), har stundtals vart guld och stundtals vart en plåga. Du är söt, när du vill.
Madwest (Medwurst), som ibland bestämmer sig för att ta 200 byar på 3 dagar för att han har tråkigt.
Coolbestman (Coolhestman), som kommer tillbaka från någon halvpensionering och tar ~500 byar på någon månad.
Jag själv, som bara är så jävla bra.

Ett stort tack till Axel (OutlawPete) och Oskar (-Vendetta-) för att ni hoppade in och ägde på konton en gång ibland när jag ville skjuta mig själv (mer än vanligt).

Utöver detta får man lyfta på hatten för resten av tomtarna i Sprit, speciellt originalen som vart med hela vägen.

Alla som hoppat av konton och gjort mitt liv surt med köade o annat, skål! Jag skickar läkarräkningarna för mina stressrelaterade sjukdomar vid tillfälle.

Känner du dig bortglömd? Tough shit.

Skype-emoticons-82-poolparty.gif
 
Senast ändrad:
Reaktionspoäng
0
skype-emoticon-00115-inlove.gif


Man kan skriva uppsatser om vilket underbart, förunderligt orakel vår käre broder eggeh är, som har lett oss genom större delen av världen.

Men jag tycker att alltihop kan sammanfattas såhär, lyssna noga nu:
skype-emoticon-00117-talking.gif
 

DeletedUser

Guest
Glöm inte abel, höhö.

Skämt åsido, tack eggeh för att du är så jävla bra på tw och för att du fått den här stammen att rulla i mål. Utan dina insatser hade vi garanterat inte funnits med på v9 idag.
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt. Nian blir en profil fattigare men tack för god insats i spel och forum kan du få av mig (även om insatsen i forumet emellanåt varit utblandad med diverse ord jag inte hört talas om innan... ;) )

Lycka till i framtida quests.

Humlan
 

DeletedUser

Guest
Oj... Får väl tacka för tidigare bra motstånd, och tycker du har skött Sprit utmärkt.

GLHF.
 

DeletedUser

Guest
Stort grattis till mina gamla bröder och systrar i Sprit! väl värda denna seger:awsm:
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Grattis Eggeh och Sprit.
Måste säga att du skötte Sprit minst lika bra som Jäger.

DU ÄR VÄLFÖRTJÄNT EN SEGER <333333333333333333333333333333.
Förövrigt glömde du Pokerhora.
 

DeletedUser

Guest
Tack för ett bra jobb när du tog över Jägers stafettpinne! Var säkert mycket jobb och slit men det gjorde du ju bra för Sprit ligger än idag fortfarande på topp och hoppas Sprit kan gå hela vägen och ta hem segern över V9!

Skål för det!
 

DeletedUser

Guest
Mina gratulationer till skaran i Sprit också. Har varit imponerande att se eder framfart.
 

bacco

New Member
Reaktionspoäng
0
Och får väl skicka ett tack tillbaks för att jag fått tillhöra stammen.
Eggeh du har varit en bra ledare.

Ovanligt lite tjafs i stammen så mitt humör har hela tiden varit på topp nästan hela tiden.
Saknar dock många som varit med från världens början.
Både vänner och fiender.
/Styria/ (Kanhända även känd som Ilomants /Bacco/Immer)
 

DeletedUser

Guest
Det är ingen som tjafsar med eggeh, han blir så arg då..

edit: såg att jag inte postat något här tidigare, håller mig nog från det innan stängningsdags - då blire fina grejer. :*
 

karbyskolan1

Member
Reaktionspoäng
0
ja, jag kan väll inget annat än att gratulera till segern ^^ roligt att strida mot er i närmare 1 år och 4 månader :) Kommer ihåg när kriget startade :p sprit börja anfalla ca 2 dagar innan julfriden ^^ sen har det varit lite upp och ner med inkommanden men de låg där och lurade i garderoben hela tiden ^^

mors på er ;) Och HEJ på er också på v15 ^^
 

DeletedUser

Guest
Hahahaha nu är vi snart i mål & tror alla håller med mig när jag säger:- Faan vad skönt :D

Hade inte Sprit haft en så bra grund af Jäger & ett sånt fenomenalt inhopp av Eggeh som ny ledare så kunde det kanske ha vänt på vägen.... Kanske men ej troligt :p

Vill tacka alla spelare i sprit för en underbar tid tillsammans här på v.9 & speciellt Eggeh till 1:a platsen, DU ÄR GUDEN NU!!!!
 

DeletedUser

Guest
Vill tacka sprit för att ni har stått ut med mig och låtit kontot vara kvar i sprit ^^
Ni är de härligaste lirarna som finns

Skype-emoticons-82-poolparty.gif
 

DeletedUser

Guest
Själv vill jag inte vara så självgod o ta ut segern i förskott! Än kan allting hända.. men har varit skoj ploj iafl.
Props till alla i den störda skypechatten.
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Vill tacka ödmjukast för att jag har fått ta del av eran superba skypechatt. Minns inte hur jag hamnade där men det har helt klart varit en bidragande faktor till att jag stannat kvar rent spelmässigt på andra världar (om än ypperligt inaktivt).

Egg, jästaö, möddz, jdz och pötaö - ni är finaö (ni andra galningar också).

Grattis och såder.
 
Topp