Milstolpar

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Tackar för berömet, gör mitt bästa och ska fortsätta göra det. Kommer läsa igenom tråden dagligen så den hålls up-to-date :cool:.

Hej!

Jag försöker bli först med 10 utmärkelser och tror nog jag kan få den milstolpen men måste jag lägga upp en bild för det?
Du ser ju i rankningen vem som blir först med det så det borde inte behövas, men om inte, hur lägger jag upp en bild?

Ta en print screen, gå in på valfri uppladdningssida och länka sedan länken du får därifrån i ett URL här, så blir det bra. Det är inte bråttom, det viktiga är bara tiden så du kan spara rapporten som visar att du fått utmärkelsen i arkiv eller liknande.
 

DeletedUser

Guest
Tackar för berömet, gör mitt bästa och ska fortsätta göra det. Kommer läsa igenom tråden dagligen så den hålls up-to-date :cool:.



Ta en print screen, gå in på valfri uppladdningssida och länka sedan länken du får därifrån i ett URL här, så blir det bra. Det är inte bråttom, det viktiga är bara tiden så du kan spara rapporten som visar att du fått utmärkelsen i arkiv eller liknande.

Haha, ledsen men sånt här är jag värdelös på, hur tar jag en sån, kan du ge ett exempel på någon uppladdningsbar sida?
 

DeletedUser

Guest
Hej!

Sätter du mig som först till 10 utmärkelser?

Några andra har skickat bevis i den andra tråden för milstolpar och jag vet inte riktigt vilken som gäller...
 

Vindturbin

New Member
Reaktionspoäng
0
1000 plundrade.png

Varsågoda, men man tycker ju att den första borde ha räckt.... Man ser ju rätt tydligt att det är den som printade det där som hade fått den.

Hade ju en tid på 08:00 där som hade räckt allefall?
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Murbräcka

Ja denna tar väl jag hand om då det inte finns någon annan som gjort det, hehe.

/Charles, Lawliet.
 

DeletedUser

Guest
Ingen som tagit den än? Vill inte ha utmärkelsen men det är ju någon annan som också har kattas :)
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Det duger bra, men vilket konto är det på? Inte "Rapidoodle" såvitt jag vet.
 

DeletedUser

Guest
Nej är inte ute efter utmärkelsen, men är intresserad av vilka som mer har kattas.

Fel tråd att söka efter det insåg jag nu, modden kan ta bort min inlägg då de kanske räknas som ot.
 
Topp