Milstolpar

DeletedUser

Guest
vill inte vara en kinkig åsna, tror säkert du va först ThePunisher med spjut
Dock,. som ja ser de så finns de ju inget mer bevis än att du säger: ja hade spjut 17:01 ? :)

Borde de verkligen räcka :p

Förstår dig.
Jag tog en bild innan jag la upp den- men medans jag mixade o suddade osv. Så miSSA jag en fläck o där kom ett följande problem o det är det att jag tog en annan bild o ersatte den med namnet :S Så nu ser de ut som om jag fick den senare.
Men om ni räknar så ser ni när jag hade spjuten i byn ungefärligt.

Nivå 1 sågverk = 60/tim
60 = 60min 1resurs/min

17.38 - 50min = 16.48 Så de var runt den tiden jag fick min första spjutman för att vara mer exakt. Men då ca 6min hade gått tills jag fick en spjutman klar. Och då blire 48 + 6 = 54
Så jag fick min spjutman ungefär kl 16.54.

Men visst förstår er .. Man tror ju inte på vem som helst vilket i erat fall jag kanske är. Ni känner ju inte mig o så så visst förstår er.
Jag råkade printa fel och de ser ut o ha krånglat till det för er alla. Men tycker ändå att ni inte ska köra igång en pajkastning mot mig då jag i princip är den ända som lagt upp en bild som ungefärligt visar när jag fick min första spjut. Jag tog bild lite efter tyvärr då jag inte tänkte på milstolpen först då.
 

DeletedUser

Guest
Nu gällde detta bara en spjutman, undrar hur mycket tjafs det kommer att bli sen när folk tävlar om akademi, adel, första andraby och allt?

Vi har en hel del milstolpar kvar så ni har alla goda chanser att plocka var sitt pris! ;) Inga problem :)

Kanske satsa på nästa grej redan nu? Kör hårt!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jah.. Here we go again:

sdef2.png


Först till svärd nu också :)

Vart detta bättre? tabba mig lite innan sry :(
 

DeletedUser

Guest
Grattis måste jag säga till ThePunisher! :) En snabb jäkel ^^
 

DeletedUser

Guest
.CroCo gratulerar Gurkan och hoppas att han kan bli något stort :)
 

DeletedUser

Guest
Tackar för gratulationerna :)
Och grattis Studsande Gurkan :) Bra gjort ;)

om 3min kan jag fixa Yxor :O
Tack vare en mycket speciell person <3

Here ya go:

sdef3.png
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tvåa till 10k farmade res = come on?
Trea till 10k farmade res = Bistro Vagnen :awsm:
 
Topp