Milstolpar - V-14

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ja men bara för det behöver du inte va först med kattas :p man måste forska också sen orka bygga dem med :awsm:

Med tanke på att jag skrev "förutsätter att jag inte är först" så är det föga förvånande att jag skulle anse att jag var först. Och om jag nu ansåg det så skulle det jag ansåg vara felaktigt.
 

DeletedUser

Guest
Erhållna dagliga utmärkelser
2x Dagens rövare
Du plundrade flest resurser i den här världen den på 13.01.2011 (1.046.012 resurser)!

Det tycker jag är värt en egen milstolpe. Folkabärsa då :p
 

DeletedUser

Guest
Tror jag printa imorse. Ska kolla om jag har kvar printen.

Edit: var tydligen inte kvar så jag kunde klistra in den i paint efter att datorn varit avstägd men eftersom jag vet att jag var först så spelar det ingen roll. Vill ni, kan jag ju alltid ta en ny print om man nu skulle behöva det eftersom ingen av dom 2 andra över 50k har gjort det än.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
då baxisten har 10k mer än 2 och 3 kanske han var före :p

Kanske så skall du vara lite aktivare och isf hade du sett att jag slutade att döda när jag ahde nått 50k medans baxisten kom efterm mig och gick ifrån 46k - typ 56k på en attack ungefär. Detta var dock efter mig.
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
WEED var först TW-stats said!

Nej QTU 12 kommer inte före 11 :) <3
 
Senast ändrad:

insideoft

New Member
Reaktionspoäng
0
Kanske så skall du vara lite aktivare och isf hade du sett att jag slutade att döda när jag ahde nått 50k medans baxisten kom efterm mig och gick ifrån 46k - typ 56k på en attack ungefär. Detta var dock efter mig.

När fick du över 50k då? Har en rapport från imorse 07:02 som ökade OBA'n till över 50k som du kan få se :)
 

DeletedUser

Guest
Det var någon gång igår som attacken träffade som gjorde att jag fick över 50k men poängen har jag dålig koll på vilken tid dom kom in men var iaf inne och såg att jag hade över 50k innan någon annan :)

edwin - Tack för att någon mer än jag såg det, synd dock att du skulle stava mitt namn fel ;-)
 

DeletedUser

Guest
Upp med print screen som bevisar att du var först så kan fox uppdatera sen. Annars får det bli en lucka där tills vidare antar jag.
 

DeletedUser

Guest
Detta står i första inlägget.

Paladin - ac1d
6st Spjut(pga gåva) - Hifaren
Svärd - iinsane
Yxor - Morgan Malm
Spejare - remus lupin*
LK - Dr.House
TK - sazamos
MB - Zenato
Kattas - Epiphron
Adel -

Vill ha screenshot!, Med In-Game nick!

Varför står då det inte att man vill ha screenshot överst? Jo därför att dom andra kan alla på servern se utan att ha tillgång till profilen. Men är det en print screen du vill ha så ska du även få en! Jag ska dock gå upp tidigt imorgon för att åka skidor i en vecka men när jag kommer hem nästa söndag ska jag ta en print-screen och visa att jag har över 50k.

Förhoppningsvis(?) är det ingen annan som har gjort det innan mig för vem säger att jag måste ha tagit prinscreenen precis efter att jag nådde 50k. de som når katapultern (eller vad fan som helst) tar ju bara en printscreen och säger, "kolla vad jag har fått". vem säger att dom är först på servern för det? Ingen! Så vem säger då att man måste vara först över 50k för att få titeln först över 50k? Ingen! Utan det är alltså den som tar en print först som får titeln.

Det sista stycket är dina / era ord omformulerade.
 

DeletedUser

Guest
Fixat så ''Vill ha screenshot!, Med In-Game nick!'' numera står längst upp.

Mvh Fox ;)
 
Reaktionspoäng
0
Detta står i första inlägget.

Paladin - ac1d
6st Spjut(pga gåva) - Hifaren
Svärd - iinsane
Yxor - Morgan Malm
Spejare - remus lupin*
LK - Dr.House
TK - sazamos
MB - Zenato
Kattas - Epiphron
Adel -

Vill ha screenshot!, Med In-Game nick!

Varför står då det inte att man vill ha screenshot överst? Jo därför att dom andra kan alla på servern se utan att ha tillgång till profilen. Men är det en print screen du vill ha så ska du även få en! Jag ska dock gå upp tidigt imorgon för att åka skidor i en vecka men när jag kommer hem nästa söndag ska jag ta en print-screen och visa att jag har över 50k.

Förhoppningsvis(?) är det ingen annan som har gjort det innan mig för vem säger att jag måste ha tagit prinscreenen precis efter att jag nådde 50k. de som når katapultern (eller vad fan som helst) tar ju bara en printscreen och säger, "kolla vad jag har fått". vem säger att dom är först på servern för det? Ingen! Så vem säger då att man måste vara först över 50k för att få titeln först över 50k? Ingen! Utan det är alltså den som tar en print först som får titeln.

Det sista stycket är dina / era ord omformulerade.


I exemplet med katapulter så går det går bl.a. att kolla statistik för världen, där kan man se hur många av varje enhet det finns utbildade.
 

jaaasi

New Member
Reaktionspoäng
0
Först till 100k opponenter besegrade totalt om det finns en sån :) (bara scoren uppdaterar), tyckte det var lite skumt att det finns 2st OBF rankingar o_O
 
Topp