Milstolpar Värld 28

Spezzo

New Member
Reaktionspoäng
8
1:a 300 mille OBA :)

Opponenter besegrade (som anfallare)
#1 skogul [OnC] 301,52 Mil.
#2 The Fugitive [OnC] 293,67 Mil.
#3 Wrongway [OnC] 207,85 Mil.

Nån får gärna ta reda på vem som va först till 200 mille om de går för de har jag ingen koll på :p
 
Senast ändrad:

Tophee

Member
Reaktionspoäng
9
Både skogul och The Fugitive har över 400 miljoner OBT

1 The Fugitive OnC 405,24 Mil.
2 skogul OnC 403,44 Mil.
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Uppdaterat! Nu får ni kämpa för det sista :D Finns några stolpar som jag skrivit "Ej Uppnådd" på, hinner någon med någon av dessa blir jag impad ;)
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Sådär!

Nu har V28 stängt och Milstolpetråden har uppdaterats för den sista gången. Sista stolpen att uppnås blev

The Fugitive som blev 2a till 300 Mio OBA! Mycket snyggt!

Hoppas ni är nöjda med världen och uppskattat denna tråden!

Jag vill även ge ett stort tack till Flying Duck som stått för en stor del av övervakandet kring tråden ingame så alla stolpar i tråden hamnat rätt!

Återigen Tack allesammans :)

//Felix aka Ogiltigt
 
Senast ändrad:

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Ryktas att ww sitter i Auckland och njuter:cool:
Ursältar min frånvaro från 2016 och min inaktivitet i slutet av 2015.

Samtidigt tackar jag alla som jag spelat med och emot. Jag har här lärt mig mycket, strategiväg, vänskap, svek, förräderi. Allt det som hör hemma i ett spel som dethär.
Det man kan göra är bara att ta tag i hornen och köra sitt race med de man tror man kan lita på. Det visar sig i slutändan.

Blabla nu lägger jag ner men jag tackar alla för vädrigt motstånd tyvärr hade jag inte all ork i slutet och inte heller vox. Vi hade båda andra lite livligare världar. Separat, då min tid skulle försvinna pga mitt resande.
 
Senast ändrad:
Topp