Milstolpar Värld 26

DeletedUser

Guest
Listan är uppdaterad.

Tack för alla som fortfarande hjälper till att hålla igång denna tråden. Mycket tacksam över det :)

Får be dig att rätta prestationerna Poison. Befälhavare var först till 100 prestationer/utmärkelser, vilket länken visar. Inte Nico och hans skämt länk, haha.

Annars så ändrade jag tillbaka till Befälhavare - 100 milstolpar då det inte syns någon annanstans än på bilden att RapiDoodle skulle vara först. Sen ser det lite konstigt ut att om man skulle varit den som var på väg att ta milstolpen, inte ligger man då 8a så här långt in i spelet? Kommer inte göra mer ändringar på denna fronten.
 

ICE CUBE brush

New Member
Reaktionspoäng
2
(OBa), för män.

Rank Namn Besegrad
1 ICE CUBE brush [KOMPIS] 1,01 Mil.
2 Lipton dt [Tank] 749.843
3 iwantrevenge [KOMPIS] 691.384
4 toffex9 [KOMPIS] 653.919
5 Mårten Bjerg [KOMPIS] 589.789


Wop wop, Bern3 får sno först till 5 istället ;) <3
 

DeletedUser

Guest
(OBa), för män.

Rank Namn Besegrad
1 ICE CUBE brush [KOMPIS] 1,01 Mil.
2 Lipton dt [Tank] 749.843
3 iwantrevenge [KOMPIS] 691.384
4 toffex9 [KOMPIS] 653.919
5 Mårten Bjerg [KOMPIS] 589.789


Wop wop, Bern3 får sno först till 5 istället ;) <3

Haha im coming for ya :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Listan är up-to-date!

Tack för fortsatt rapportering i denna tråden. Kämpa vidare!

Ha en fin ny vecka och en bra måndag :)
 

DeletedUser

Guest
Rapidodle var fortfarande först till 100utmärkelser.

Nej det va han ju inte...

för jag glömde att även om man gömmer sina utmärkelse så kan man se från rankninglistan.... så va ingen ens på 100 utom befällhavaren..

Vad sitter du och snackar för skit?
 

SniX

Member
Reaktionspoäng
1
Nej det va han ju inte...

för jag glömde att även om man gömmer sina utmärkelse så kan man se från rankninglistan.... så va ingen ens på 100 utom befällhavaren..

Vad sitter du och snackar för skit?

Är du helt #¤%&, Han har tagit bort dom så dom inte går att se. Då jag vart KÖ på kontot vet jag att han var iaf 3dagar före.
 

DeletedUser

Guest
Är ni alla tappade eller? Man kan dölja sina utmärkelser tillräckligt att få 0 poäng! Raapidoodle var först
 

DeletedUser

Guest
Men om man är först till 100, så borde man väll inte ligga sjua på topplistan, som det visade i nicos länk?
 
Topp