Milstolpar Värld 26

DeletedUser

Guest
Jag såg även när jag uppdaterade att det finns 7 st Tung Kavalleri på V.26. Någon som vill ha den milstolpen?
 

DeletedUser

Guest
Gratis Gratis naab<3<3

Är den inte lite photoshoppad??
(tio tecken)
 

DeletedUser

Guest
Måste verkligen säga TACK för eran aktivitet med Milstolparna. Nu skall listan vara uppdaterad! :)

Spelare
10k Poäng: The G0dLikes
50k OBF: Fullast vinner...
25 Utmärkelser: Durga

Stammar
100k Poäng: KOMPIS
100k OBA: KOMPIS

Sedan för 100k OBF för stammar vet jag inte hur jag skall göra. Geekhouse (GH) som skulle ha fått den verkar inte existera längre. Är det någon ny stam som har skapats utav den? Skall jag sätt Geekhouse eller vänta på nästa stam som passerar?
 

DeletedUser

Guest
För om det är någon ny stam som har skapats utav GH, så kan jag länka till den existerande stamen och säga att det var "gamla GH" bara just för denna första milstole. Kan det kanske funka om det är så?

Har annars bara skrivit GH i väntan på er spelares respons/synpunkter.
 

DeletedUser

Guest
För om det är någon ny stam som har skapats utav GH, så kan jag länka till den existerande stamen och säga att det var "gamla GH" bara just för denna första milstole. Kan det kanske funka om det är så?

Har annars bara skrivit GH i väntan på er spelares respons/synpunkter.

Det var ju trots allt GH som tog den som stam, inte den nya stammen även ifall den innehåller spelare från gamla GH.
Så GH ska det stå tycker jag! :)
 

DeletedUser

Guest
4 nya milstolpar är uppdaterade!

Tackar för all rapportering och intresset för tråden. Gör vad jag kan för att hinna med alla! :)
 
Topp