Milstolpar värld 26 -Uppdateras inte!-

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ännu en milstolpe är nådd, Först till 1 spej mer än uppdrag, och det är Delia Ketchum som tar den! Stort grattis :)

Listan uppdaterad, ha en fortsatt bra kväll :)
 

DeletedUser

Guest
Rycktas att det kliar i mina fingrar.... :( Kunde gärna hjälpt till här med... Men ska nog inte ta ansvaret ifrån duktiga zzed :)
 

DeletedUser

Guest
Rycktas att det kliar i mina fingrar.... :( Kunde gärna hjälpt till här med... Men ska nog inte ta ansvaret ifrån duktiga zzed :)

Haha om du vill får du gärna ta över :) Var osäker om du skulle hålla i tråden på denna värld så för att inte milstolpetråden skulle skapas när hälften av världen redan hade lcs tog jag på mig den :)
 

DeletedUser

Guest
2 nya milstolpar är nådda! Vi gratulerar LikeDemOldMen för först till 10 utmärkelser och RapiDoodle som först till 1000 farmade byar, starkt jobbat!

Listan uppdaterad, ha en fortsatt trevlig kväll :)
 

DeletedUser

Guest
Haha om du vill får du gärna ta över :) Var osäker om du skulle hålla i tråden på denna värld så för att inte milstolpetråden skulle skapas när hälften av världen redan hade lcs tog jag på mig den :)

Tar gärna över om det inte är några problem för dig? Skapar en ny tråd och fyller bara på :) Deal?
 

DeletedUser

Guest
Ja visst varför inte :)

Då passar jag på att tacka för mig. Det var roligt att försöka hålla i tråden ett tag och inte alls lika krävande som jag trodde det skulle vara :)

Lycka till Deadly Poison!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp