Milstolpar HP8

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
3 nya Milstolpar är tagna!

Miljonernas milstolpe utdelning!
:sneaky:

Först vill jag gratulera *El Cl4ssico* som har farmat tappert och faktiskt nått drömgränsen på 100 Mio infarmat! :awsm:

För det andra så har jikko först passerat 1 Mio OBT! Grattis Grattis :awsm:

Och för det tredje så har stammen *Stars* nått 1 Mio Poäng först! Grattis :awsm:


Listan är uppdaterad, have a good evening! ;)
 

DeletedUser

Guest
Grattis till *Odens Korpar* för att vara första spelare att komma över 250 000 Poäng! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Pirates först på världen att adla en by med Maktens Hemlighet - måste ju vara någon slags milstolpe?? :)
 

DeletedUser

Guest
Pirates först på världen att adla en by med Maktens Hemlighet - måste ju vara någon slags milstolpe?? :)

Inte i denna lista, tyvärr :)

Men då Maktens Hemligheter börjar bli de nya kan man nog börja laborera i nya listor så att någon ny milstolpe om kanske Maktens Hemligheter får plats :) Bra idé.
 

DeletedUser

Guest
Inte i denna lista, tyvärr :)

Men då Maktens Hemligheter börjar bli de nya kan man nog börja laborera i nya listor så att någon ny milstolpe om kanske Maktens Hemligheter får plats :) Bra idé.

Ah, men det var lite snålt av dej, Poison. Det är ju ändå en lista med 'Först till ....'
Men. Din tråd, du bestämmer. Milstolpen har jag iallafall noterat i mitt privata block ;)

Sätt istället upp jikko på först till 1 Mio_OBF då. Har haft den i någon dag nu redan.
Får passa på att tacka Stars förresten för all OBF, -och utan att förlora byar dessutom (bara en i början som jag sedan tog tillbaka) :awsm:
 

DeletedUser

Guest
jikko först till 1 Mio OBF!

*El Cl4ssico* först till 1 Mio OBA!

*Stars* först till 200 Byar!


Listan är uppdaterad, grattis allihopa! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Tillbaka efter en liten frånvaro ifrån forumet och får med glädje se att det har hänt lite saker på HP8. Nya milstolpar ska delas ut!

Loqq var först till 500k Poäng! (Vilket jag hann märka innan jag gjorde mitt uppehåll, men aldrig skrev in)

*Odens Korpar* var först till 5 Mio OBT! (Vilket beviset finns hos deras Hall of Fame-utmärkelse!)

Slutligen var stammen *Stars* återigen först till en OBA-stolpe, denna gång iform av den sista 10 Mio OBA-stolpen!


Listan är Up To Date! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Loqq-100byar
Loqq-En miljon poäng

Stammar:

500byar Stars
5Miljoner Stars

/wadman
 

DeletedUser

Guest
Kan vara ett bra tag sedan detta hände, men nu är det i alla fall uppdaterat i listan! Så ursäkta mig! :)

Jikko är först över 5 Mio OBF! Grattis till den prestationen! :)
 

DeletedUser

Guest
jikko får ännu en milstolpe för att vara först till 10 Mio OBT! Imponerande jobb, Grattis!


Listan är Up To Date :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Två nya Milstolpar till *Odens Korpar*!

Först till 200 Byar samt 5 Mio OBA!


Ursäkta om jag är sen D:


Listan är nu Up To Date! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
*Stars* har just nu 1004 Byar, därav förtjänar de milstolpen 1000 Byar som stam.


Detta var tyvärr den sista milstolpen i denna lista. Mitt jobb är här med avslutat på denna Classic Runda 8.


Hoppas att mitt arbete att uppdatera har varit uppskattat, trots så pass lite aktivitet som det har varit här inne. Jag har gjort mitt bästa och vem vet, vi kanske syns till V.21. :D


Ha det bäst allihopa, så ska jag försöka slipa på en ny lista med uppdaterat innehåll till fortsatta rundor.


See ya around! :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp