Milstolpar HP6

DeletedUser

Guest
Och som alla säkert kan se så var I Driving solo först till två byar också;)
 

DeletedUser

Guest
Först till två byar och den förste att bli adlad var Comeatmebrah... Tror inte det behövs nån print. :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Grattis till alla fina milstolpar! :awsm:

Listan är uppdaterad! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Kollade igenom statsen och såg att alle759 hade passerat 10k OBF med stormsteg, så jag tycker han kan få den ;)

Bättrre att listan fylls på än att flera får stryckas för att det inte kommer in prints...
 

DeletedUser

Guest
Skulle gissa på att jag inte var först med dom men detta är en print jag tog nu.

 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fast jag har ju haft några ett litet tag. Detta var som sagt en print jag tog nu.
 

DeletedUser

Guest
Fast jag har ju haft några ett litet tag. Detta var som sagt en print jag tog nu.

Jo, förstod det... Men jag kan ändå inte sätta ditt namn eller någon annans namn på listan då ingen vet vem som var först...

Hoppas att du förstår det... du får försöka med en annan, så kanske du får ditt namn här ändå ;)
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
mbmbmbmb.png

Det fanns 17 mb's på statestiken när jag tog denna :p Hade glömt printa på morgonen när jag gjorde dom :p:p:p:p:p:p:p:p
 

DeletedUser

Guest
Det fanns 17 mb's på statestiken när jag tog denna :p

Alltså betydde det att någon var för dig, alltså kan jag inte ge den till dig heller + att jag står vid mitt ord. Kommer inte ge Milstolpar till sena anmälningar då det inte är själva poängen med detta.

Denna listan fylls på när en Milstolpe nyss inträffat och att jag får en print på det. Får jag inte det eller att jag själv inte upptäcker dem, kommer spalten stå tom. End of story :sneaky:
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Alltså betydde det att någon var för dig, alltså kan jag inte ge den till dig heller + att jag står vid mitt ord. Kommer inte ge Milstolpar till sena anmälningar då det inte är själva poängen med detta.

Denna listan fylls på när en Milstolpe nyss inträffat och att jag får en print på det. Får jag inte det eller att jag själv inte upptäcker dem, kommer spalten stå tom. End of story :sneaky:

Dock så betydde det inte att någon var före? Och jag har heller inte sagt att jag vill ha den, isåfall skulle jag väl lagt in printen för länge sen :p
 

DeletedUser

Guest
Var det någon som hann se vem av dessa stammar som blev först med 100k OBT?

1 The Russian Old Ladies League 124.967
2 Her e vi 121.148
3 The Jokers 102.806



Skulle vara tacksam ifall vi kunde hålla denna tråden levande genom att vi fortsätter att uppdatera den...
 

qwertasdfg

Member
Reaktionspoäng
0
Var det någon som hann se vem av dessa stammar som blev först med 100k OBT?

1 The Russian Old Ladies League 124.967
2 Her e vi 121.148
3 The Jokers 102.806



Skulle vara tacksam ifall vi kunde hålla denna tråden levande genom att vi fortsätter att uppdatera den...

HEV har legat etta typ hela tiden tills någon dag sedan..
 
Topp