Milstolpar HP4

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
lc :D ni som sa att vi inte skulle vara först ;)

2w3b91k.jpg
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Blöööööö, vet att jag inte är först. Men det där var inte mina första häller, jobbigt att ladda upp via mobilen, och även att göra det på natten.




Uploaded with ImageShack.us
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Lägg ner med milstolparna, ta murbräckorna som exempel, första murbräckan kom redan igår. 13.28 idag fanns det 45 stycken. Jag vet minst två spelare osm hade 10 av dem, ändå är det en som laddar upp bild på att han skulle va först med mb?
 

DeletedUser

Guest
Jag hade dem tidigare än han som skickade in bilden. Själv har jag inget som helst intresse av att vara med i denna tråd så därför är jag inte det.

Det jag menar är att många förstår nog att de som är med här inte alltid är först, men alla är inte intresserade av denna tråd..

Jag var inte först med mb, det vet jag! :)
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Jag hade dem tidigare än han som skickade in bilden. Själv har jag inget som helst intresse av att vara med i denna tråd så därför är jag inte det.

Det jag menar är att många förstår nog att de som är med här inte alltid är först, men alla är inte intresserade av denna tråd..

Jag var inte först med mb, det vet jag! :)

Jag har även seende för det, om jag nu har så tråkigt, är det väll inte olagligt att ladda upp va?

Lägg ner med milstolparna, ta murbräckorna som exempel, första murbräckan kom redan igår. 13.28 idag fanns det 45 stycken. Jag vet minst två spelare osm hade 10 av dem, ändå är det en som laddar upp bild på att han skulle va först med mb?

Jag laddade upp bilden för att jag är så trött på att se att inte milstolparna fylls?
 

DeletedUser

Guest
Had those late night/early morning actually, but was too lazy to post anything.
-
Hade de sen natt / tidig morgon Egentligen, men var för lat för att skriva någonting.

2lncmd1.png
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp