Midsommar attackskydd?

DeletedUser

Guest
Kan faktiskt inte minnas att det någonsin har varit fred över midsommar, så jag skulle nog räkna med att det inte blir i år i heller.
 

DeletedUser

Guest
Jag har ingen minnesbild av attackskydd på midsommar - däremot har jag tokiga minnen av krig över midsommar. På värld 11 fick jag några tusen inkommande på midsommarhelgen. Satt på mobilen och taggade inkommande mellan sillen och grillen :)
 

DeletedUser

Guest
För att stilla eventuella frågetecken:

Enligt mitt minne har vi aldrig haft midsommarfred (rätta mig om jag har fel) men vi kommer inte ha någon fred denna midsommar, det kan jag säga till 100%.:)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
För att stilla eventuella frågetecken:

Enligt mitt minne har vi aldrig haft midsommarfred (rätta mig om jag har fel) men vi kommer inte ha någon fred denna midsommar, det kan jag säga till 100%.:)

Damn, då är det bara att hålla sig i styr med nubbe, flickvän etc.. :( Det var den midsommarhelgen det. Tänkte bara, går det inte sätta ett attackskydd natten mellan midsommarafton och midsommardagen, utöver nattskyddet. Så det inte går att skicka attacker då, det handlar om 8 timmars attackskydd, där man kan få slappna av lite grann. Ni är ju pigga i twteamet att testa nya saker, kan inte detta vara en idé värd att fundera över då?

Alltså, freden ska mellan klockan 00:00 och 08:00 den 21/6. Fredag natt, den mest attackpigga tiden på hela veckan - vore det inte trevligt att sätta in en block då så det inte går att skicka attacker, men attacker som skickats och landar då får träffa.
 

DeletedUser

Guest
Kan testas till nästa år! Tjejen ska jobba så jag har all tid i världen att inka dig Adam :)
 

DeletedUser

Guest
e väl bara att avtala om en fred ingame, finns ju fortfarande tillförlitliga spelare på TW och en backstabb då ger ju absolut ingen respekt alls bara avsky;)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Kan testas till nästa år! Tjejen ska jobba så jag har all tid i världen att inka dig Adam :)

Well, please do. Sitter ändå online om inksen tickar upp. Länge leve iphone-appen och emailnotiser! <3 :D Jag kan inka dig med Nick, om du känner dig ensam - bara skriva på skype så jobbar vi fram något :)
 

DeletedUser

Guest
Well, please do. Sitter ändå online om inksen tickar upp. Länge leve iphone-appen och emailnotiser! <3 :D Jag kan inka dig med Nick, om du känner dig ensam - bara skriva på skype så jobbar vi fram något :)

Åh du är för snäll <3

give me some love honey! Skicka gärna i spejfart så de landar idag med, orkar inte vänta sååå länge på dig :)
 
Topp