mergatroid

DeletedUser

Guest
rackarns, nu har du tappat tronen på värld 4 för första gången sedan jag började med detta spelet, nästan precis efter att du precis intagit plats nr.1 den 14:e Juli 2008 enligt din profil! men all ära till dig som lyckats att hålla den i över ett helt år, grattis mergatroid!!!
 

DeletedUser

Guest

Kan inte göra annat än att instämma.

Förstår verkligen inte poängen med denna tråd. Ville du bara visa världen att du lirat över ett år eller är du verkligen såpass kär i mergatroid att du på fullt allvar tyckte att det kändes helt okej att skämma ut dig själv på det här viset för att han ska veta att du lever? :confused:
 

DeletedUser

Guest
hej, nej tyvärr!

kände bara för att ge honom en eloge eftersom man måste ju ha kämpat för att kunna lyckas så bra, antar jag! hur länge jag spelat bryr jag mig inte så mycket om. att tråden är onödig, ja, för en del kanske som redan visste om detta eller de som inte tycker om när någon blir hyllad. men andra kanske inte gjorde det och de även tycker att mergatroid är värd lite beröm.
människan har ju under alla tider hyllat kungar, präster, länder, djur(!!) osv. så jag får ju hoppas på att det inte plötsligt blivit omänskligt detta.
 

DeletedUser

Guest
hej, nej tyvärr!

kände bara för att ge honom en eloge eftersom man måste ju ha kämpat för att kunna lyckas så bra, antar jag! hur länge jag spelat bryr jag mig inte så mycket om. att tråden är onödig, ja, för en del kanske som redan visste om detta eller de som inte tycker om när någon blir hyllad. men andra kanske inte gjorde det och de även tycker att mergatroid är värd lite beröm.
människan har ju under alla tider hyllat kungar, präster, länder, djur(!!) osv. så jag får ju hoppas på att det inte plötsligt blivit omänskligt detta.

Ser du mergatroid som en religös figur? Någon borde verkligen beslagta din dator...
 

DeletedUser

Guest
hej, nej tyvärr!

kände bara för att ge honom en eloge eftersom man måste ju ha kämpat för att kunna lyckas så bra, antar jag! hur länge jag spelat bryr jag mig inte så mycket om. att tråden är onödig, ja, för en del kanske som redan visste om detta eller de som inte tycker om när någon blir hyllad. men andra kanske inte gjorde det och de även tycker att mergatroid är värd lite beröm.
människan har ju under alla tider hyllat kungar, präster, länder, djur(!!) osv. så jag får ju hoppas på att det inte plötsligt blivit omänskligt detta.

okey.. vad heter kulten da? mergatroid-kulten?
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Vem bryr sig egentligen om denna tråd är onödig eller ej?

Jag menar, vad händer egentligen här på V.4 forumet? Dödare än dödast.

Go Fuzzball! Fler liknande trådar för att tagga igång folket!
 

DeletedUser

Guest
Klart man ser Mergatroid som en gud?! :eek: Vad tror ni egentligen folket!
Hail Merga!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tycker ni tråden är onödig så strunta i att läsa den.
Det är väl kul att det händer lite i forumet?

Mvh
 
Topp