farbror joakim
Active Member
- Reaktionspoäng
- 0
Anfall dem som ger motstånd istället?
Det är vad jag har tänkt på iaf ^^
Det är just detta som är svårt i många fall eftersom de finns så få som ger motstånd så det tar lite tid att hitta dem ^^
Anfall dem som ger motstånd istället?
Det är vad jag har tänkt på iaf ^^
Jag har sagt det och jag säger det igen:
.se, .no, .fi, .dk borde slå ihop sina framtida världar.
Problemet ligger i att det kommer nya världar alldeles för fort. Alla har bråttom till end game. Starta en eller två nya världar med dem inställningar där de största världarna som har bäst aktiva spelare på. Gör endast om lite på befintliga inställningar så som;
Stam medlemmar max 30.
Maxtid för adelstågen (Typ 30-60h).
Dyrare adlar....(gnälls om det men kanske enda möjligheten).
Större avstånd så som varianten i v4 med ringen, fyll ringen med 26p barb som i sin tur måste adlas för att komma över till andra sidan.....
Kanske fler än 1 ring efter viss tid.
Ta bort bonusarna i alla dess former helt. Då kan vi kanske få fler actioner från start, mer intriger och bättre diplomatiska förutsättningar....
Listan går göras lång!
Som det är nu är det bara boring. Är själv en av många som med nuvarande inställning till nya världar skiter i det helt eftersom det jagas end game hela tiden och dem flesta inställningar suger......Görs inget vettigt snart finns det ingen anledning för SE att existera!O_O
det är sant att nya världar kommer för snabbt men v13 borde öppnas inom kort och sedan göra ett långt uppehåll innan v14 kommer.
Dedär ÄR boring. My god, adla 26 p byar ? Dyrare adlar? Du vill verkligen döda .se ellerhur :sneaky:
v13 skulle passa rätt så bra nu då 2världar har blivit vunna![]()
Exakt min mening, för om TW teamet vill ha kvar dessa spelare så lär de skapa en ny värld snarast!!![]()
skapligt säker att dom redan har nya konton på andra världar ^_^
Vendetta, en låg hastighetsvärld är tråkig för dem flesta. 1.5 är nog bäst, inte för snabbt och inte för segt. Billigare adlar ger oss en snabbare värld vilket är betydligt roligare än o lira flera år på samma.