Meme

DeletedUser

Guest
4212289205.jpg
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
En viss spelare som känner sig lite extra träffad? ;)

70bd4d94ba52ee3508e6bf19ce422ecc0eab1369bffb7e486172d4df51e07c8a.jpg
 

DeletedUser

Guest
är 2 av 3 ... (Usch, vill inte ens skriva ordet) memes om mig? D:

Fan vad hedrad man känner sig.

Och ja, fyfan vad äckligt och vidrigt med gangbang... Men ni förespråkade det så väl, och påpekade att det enbart handlade om "noobs" till diplomat.

Ska vi skaka hand på att inte vara äckliga sopor som gangbangar igen efter detta? Eller behövs det ytterligare gangbangs för att få henke att lära sig en läxa? (För lär sig henke lär ni er det, det är väl lite så det fungerar i spartas sekt)
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
är 2 av 3 ... (Usch, vill inte ens skriva ordet) memes om mig? D:

Fan vad hedrad man känner sig.

Och ja, fyfan vad äckligt och vidrigt med gangbang... Men ni förespråkade det så väl, och påpekade att det enbart handlade om "noobs" till diplomat.

Ska vi skaka hand på att inte vara äckliga sopor som gangbangar igen efter detta? Eller behövs det ytterligare gangbangs för att få henke att lära sig en läxa? (För lär sig henke lär ni er det, det är väl lite så det fungerar i spartas sekt)

Lär sig? Detta är typ bästa som hänt honom :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
En viss spelare som känner sig lite extra träffad? ;)

70bd4d94ba52ee3508e6bf19ce422ecc0eab1369bffb7e486172d4df51e07c8a.jpg

Mja sure, kan också ta åt mig, vill inte minnas sist jag var med en legit gangbang, det var antagligen v.19 med Henke. Men säger vi såhär, blir det 100 världar till med samma förutsättningar som denna, och henke spelar. Då kommer jag förmodligen gangbanga henke alla 100 gånger <3
 

DeletedUser

Guest
är 2 av 3 ... (Usch, vill inte ens skriva ordet) memes om mig? D:

Fan vad hedrad man känner sig.

Och ja, fyfan vad äckligt och vidrigt med gangbang... Men ni förespråkade det så väl, och påpekade att det enbart handlade om "noobs" till diplomat.

Ska vi skaka hand på att inte vara äckliga sopor som gangbangar igen efter detta? Eller behövs det ytterligare gangbangs för att få henke att lära sig en läxa? (För lär sig henke lär ni er det, det är väl lite så det fungerar i spartas sekt)

Citaten är från dig så därför jag tog din bild ^^
Det är såklart inte riktat mot endast dig personligen.

Ta det med en nypa salt vettja ;)
 

DeletedUser

Guest
Skillnaden var nog att jag gick mer ut i forumet och hoppa på alla stöddiga typer i alliansen, du däremot....bynamn, forumsinlägg... :*
 

DeletedUser

Guest
Citaten är från dig så därför jag tog din bild ^^
Det är såklart inte riktat mot endast dig personligen.

Ta det med en nypa salt vettja ;)

Med en nypa salt.. Till och med det är en överdrift.

Varför bry mig överhuvudtaget? Jag står kvar vid att gangbangs är det vidrigaste som finns, och inräknat tillsammans med köpeadlar och diverse annat skit.

Gangbangs på .net är en sak som hör till spelet, och som oftast är en fråga om att sköta sin diplomati. Gangbangs på .se, har under den korta tiden jag spelat spelet aldrig varit en diplomatisk fråga, utan handlar helt enkelt bara om dispyter från Värld "X" och forumsbråk.

Tro mig, jag lider nog mest av alla utav detta.. Jag menar, det är knappt kul göra detta (mer än ibland när man ser henkes tappra försöka att förklara för mindre stammar att de är förlorarna på detta).
 

DeletedUser

Guest
Med en nypa salt.. Till och med det är en överdrift.

Varför bry mig överhuvudtaget? Jag står kvar vid att gangbangs är det vidrigaste som finns, och inräknat tillsammans med köpeadlar och diverse annat skit.

Gangbangs på .net är en sak som hör till spelet, och som oftast är en fråga om att sköta sin diplomati. Gangbangs på .se, har under den korta tiden jag spelat spelet aldrig varit en diplomatisk fråga, utan handlar helt enkelt bara om dispyter från Värld "X" och forumsbråk.

Tro mig, jag lider nog mest av alla utav detta.. Jag menar, det är knappt kul göra detta (mer än ibland när man ser henkes tappra försöka att förklara för mindre stammar att de är förlorarna på detta).

Det kändes som att du brydde dig nyss. Men vad vet jag?

Nu så här i efterhand mår jag lite dåligt över att jag gjorde denna tråden, visste inte led så mycket av detta. Förlåt, måste vara ytterst tufft för dig.

:p

Äsch för mig personligen så ser jag bara denna gangbangen som en bra sak, win-win liksom. Antingen så får vi sopa banan med er och vinna världen eller så får man en TW-fri sommar. <3
 

DeletedUser

Guest
Det kändes som att du brydde dig nyss. Men vad vet jag?

Nu så här i efterhand mår jag lite dåligt över att jag gjorde denna tråden, visste inte led så mycket av detta. Förlåt, måste vara ytterst tufft för dig.

:p

Äsch för mig personligen så ser jag bara denna gangbangen som en bra sak, win-win liksom. Antingen så får vi sopa banan med er och vinna världen eller så får man en TW-fri sommar. <3

Jag kräver skadestånd. Är helt klart beredd att låta detta testas i domstolen.
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Skillnaden var nog att jag gick mer ut i forumet och hoppa på alla stöddiga typer i alliansen, du däremot....bynamn, forumsinlägg... :*

Jo, försök hålla minen själv när det kommer en random 100k stam 14h bort och lägger vad jag TROR skulle vara ett faketåg. Och någon snubbe körde alla sina fakes på NS istället. ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40

Skojaru nu eller? Gnällmäster tjäder for the win every fucking time :awsm:

Äh, vi kör ni behöver fler mot oss än såhär, kämpa föfan. Om 2 veckor så spelar ja inte oavsett va som sker, tw är inte min grej längre. Finns inget nöje nu när Jeppe bitchar da in o da ut om hur tråkigt de är.

Så låt mig få ett minne där de krävdes nästan hela världe. För o ta ner oss <3
 

DeletedUser

Guest
Skojaru nu eller? Gnällmäster tjäder for the win every fucking time :awsm:

Äh, vi kör ni behöver fler mot oss än såhär, kämpa föfan. Om 2 veckor så spelar ja inte oavsett va som sker, tw är inte min grej längre. Finns inget nöje nu när Jeppe bitchar da in o da ut om hur tråkigt de är.

Så låt mig få ett minne där de krävdes nästan hela världe. För o ta ner oss <3

Om du nu inte var ironisk med att lägga ner.. Så är det nog det enda minnet som kommer kvarstå.

Och enbart för att jag vill vara först,,,,,,,,,,,

Minns ni den gången Henke vart överkörd och la ner, för att han inte pallade trycket ;)

Edit: Nvm, var inte ens nära först.. Glömde v28 samt v29.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Om du nu inte var ironisk med att lägga ner.. Så är det nog det enda minnet som kommer kvarstå.

Och enbart för att jag vill vara först,,,,,,,,,,,

Minns ni den gången Henke vart överkörd och la ner, för att han inte pallade trycket ;)

Edit: Nvm, var inte ens nära först.. Glömde v28 samt v29.

V3v4v5v6v8v10v14v21v24v25v28v29v32w56w59w70w73w75w83 & oräkneligt många speed världar, jag har förlorat mer än du ens kan drömma om. Tror du jag kommer älta att jag inte gick med stam2 och spöade onc? Nej, vinsten va inte värd det. Ja ville se stam2 på sina knän & se deras min när jag sa "nej" och avrättade dem. För mig är vinna inte allt.

Jag vill ha en rolig värld, de är allt. Jag vann v19v30 och där fick vi tamefan kriga 360 front , de va kul. Så Elias du kan alltid fortsätta drömma dina drömmar om vad fan du nu vill, jag lirar under mitt nick med vetskap att jag har en stor måltavla på ryggen vare sig jag vill eller inte. Sen gör ja vad som krävs för att göra en jämn fight. V29, oense vann nästan trots gb't ändå så va de orättvist, 1v1 i all ära men hur fan kan nån tycka det är kul och vinna så enkelt?

Vi blir gbade innan millen är noll, inte för att de är legitimt att göra det nu, utan för att folk vill ha hämnd på vad jag gjort på andra världar. Kom inte och säg att Sparta vuxit för fort, för de har knappt gått 2 månader på en värld som kommer vara 2 år.

Vill folk ha sin "hämnd" för att ja gav dem något att jobba för, go ahead. Kunde inte bry mig mindre lol, ja kommer inte o lira klart världen om ni tror det, 2 år är servern nerlagd spm med finska .
 
Topp