Massinvite

Reaktionspoäng
14
Om man inte kör massinvite, hur ska man då kunna bli störst i en ny värld där det inte skiljer så mycket poäng?:confused:
 

DeletedUser

Guest
allt handlar väll inte om att bli störst? :E

Jo, samla så mycket poäng som möjligt, bygg gärna upp alla byggnader till max innan ni börjar bygga trupper, då kommer ni märka att trupperna byggs MYCKET fortare än vanligt. (dessutom är det endast byggnader som ger poäng, trupper ger er ingenting tyvärr)


[/end sarcasm]

[serious]
Nä, jag spelar för att det är kul och inte för att bli störst =)
 

DeletedUser

Guest
Om man massinvitar tyder det på att rekryteraren för stammen inte är frisk i huvudet. Så är min uppfattning om det hela.. Att massinvita är bara för noobs som vill vara rankad n1 snabbt som fan och skiter i vad dem har i bagaget.

För en riktig stam är det inte poäng som avgör.. poängen kommer sen när man har kvalité, aktivitet och ett mycket bra umgänge inom sin stam/union där alla bidrar med sitt och är hjälpsamma. Det är kan man glömma om man massinvitar..
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Om man massinvitar tyder det på att rekryteraren för stammen inte är frisk i huvudet. Så är min uppfattning om det hela.. Att massinvita är bara för noobs som vill vara rankad n1 snabbt som fan och skiter i vad dem har i bagaget.

För en riktig stam är det inte poäng som avgör.. poängen kommer sen när man har kvalité, aktivitet och ett mycket bra umgänge inom sin stam/union där alla bidrar med sitt och är hjälpsamma. Det är kan man glömma om man massinvitar..

word (.........) tecken xD
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det är kul att få en massa inbjudningar utan ett mail innan, tror de man vill joina bara för de har 70 medlemmar???
Kör på kvalitet före kvantitet.
 

DeletedUser

Guest
hahahaha samma här.. när jag kom in så fick jag 20 inbjudningar på direkten och en av dom skrev joina oss vi har 75 medlemmar det är bara bäst!! vi kommer att gå långt.. jag skrev då.. hah drömma går ju.. massinvit har vissa fördelar men det är otroligt tufft att kanske lära 50 spelare hur man krigar.. :D
plus det är många som kanske lämnar efter ett tag.. det är vad jag hatar med riktigt stora stammar.. fast så är början av en värld..
 

DeletedUser

Guest
Ska bli kul att se hur många av de stammarna som börjar förlora medlemmar efter söndag kväll ;)
Ser fram emot att skyddet släpper så man kan rensa lite runt sig, synd att det är så packat med bra spelare bara. Kommer bli svårt även för de bästa att hålla sig vid liv.
Men det är spänningen med en ny värld, man vet aldrig vad som kommer hända...

Sorry att jag gick off-topic.
Men det ligger lite under ämnet ändå med tanke på hur många mass-invite stammar som kommer faila snart... :D
 

DeletedUser

Guest
fyfan va skoj de e o farma alla bredvid sig, ja har han bärsta, coolboy eller nått bredvid mig^^
 

DeletedUser

Guest
heh.. och jag ligger på dröm stället inga barbarian vid mig typ.. bara 2 att farma just nu.. men tillbaka till mass invit snacket.. :D:D
 

DeletedUser

Guest
men om ni kollar Vfb i v1 så ser ni att dom kör med massinvites där med att dom aldrig lär sig haha
 

DeletedUser

Guest
hahha och v1 har varit igång så pass länge men det är rätta takter det... :D
 
Topp