Massdöpning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Det är godkänt av chen så det spelar ingen roll.
Och det är inte emot reglerna även om han inte skulle ha godkänt det.
Ta en titt på koden så.

reglerna säger att scripten "får enbart köra en hantering per klick" och har du 100byar utför den 100klick genom bara ett klick. Och jag hittade inget uttalande från EEchen om att det var okej att använda så därför var jag lite fundersam. Fast om du hört något annat så är du ju bara bra:)

PS. tror du måste använda bb-codes på koden du klistrat in för att det ska funka för andra att kopiera och använda
 

DeletedUser

Guest
reglerna säger att scripten "får enbart köra en hantering per klick" och har du 100byar utför den 100klick genom bara ett klick. Och jag hittade inget uttalande från EEchen om att det var okej att använda så därför var jag lite fundersam. Fast om du hört något annat så är du ju bara bra:)

PS. tror du måste använda bb-codes på koden du klistrat in för att det ska funka för andra att kopiera och använda

kanske det;
Källkod:
javascript:var%20text=prompt('Skriv%20in%20ett%20by%20namn');var%20doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;var%20inputs=doc.getElementsByTagName('input');for(i=0;i<inputs.length;i++){if(inputs[i].id.indexOf('edit_input')!=-1){inputs[i].value=text;inputs[i+1].click();}}end();
 

DeletedUser

Guest
Fungerar inte.

VILKEN av alla översikter.

Man KLICKAR inte Enter, man TRYCKER,om du nu inte har ett tangentbord på skärmen.

Adresfält heter det och det fungerar inte ett skit med att bara klistra in det där - dvs det skriver över hela adressen.

Ursäkta mig så hemskt mycket då -.- Du som verkar veta allting kan väl fixa det då?

Det var då ett jävla tjat... För mig funkade det då första gången jag prövade -.-

Här är det då på engelska: To use it, go to combined/production overview and paste it in the URL bar and click enter.

Premium is required.

Sen så ifall jag stavar något mer fel så kan du väl påpeka det också är du så snäll?

Jävla tönt.

Edit: Nu fick jag 2 straff poäng men det va de då fan värt. Kom int och tro att du är nå...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ifall den andra inte funkar(vilket jag vet att den gör) så ger jag er denna... Fast här så heter dom blabla 001 blabla 002 osv.

javascript:var%20text='blabla%20';var%20doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;var%20inputs=doc.getElementsByTagName('input');var%20index=1;for(i=0;i<inputs.length;i++){if(inputs.id.indexOf('edit_input')!=-1){inputs.value="";if(index<100)inputs.value+="0";if(index<10)inputs.value+="0";inputs.value+=index%20+%20"%20";inputs.value+=text;inputs[i+1].click();index++;}}end();
 

DeletedUser

Guest
Jaja, ett sista försök, Fattar ni inte nu så måste ni börja om på dagis. Kopiera detta:

Källkod:
javascript:var%20text='[B]blabla[/B]';var%20doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;var%20inputs=doc.getElementsByTagName('input');for(i=0;i<inputs.length;i++){if(inputs[i].id.indexOf('edit_input')!=-1){inputs[i].value=text;inputs[i+1].click();}}end();

Gå in på ditt "account" klicka på översikter, Klicka på kombinerad, klicka på adress fält:
Adressfält heter det
radera allting i adressfältet och klistra in det som du nyss kopierade. Sen så trycker du på enter:
Man KLICKAR inte Enter, man TRYCKER,om du nu inte har ett tangentbord på skärmen.

Nu kommer alla dina byar att heta blabla, för att ändra detta så byt det som är i fetstil i scriptet mot det som du vill att dina byar ska heta.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
javascript:var%20text='vad du vill döpa dina byar till';var%20doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;var%20inputs=doc.getElementsByTagName('input');var%20index=1;for(i=0;i<inputs.length;i++){if(inputs.id.indexOf('edit_input')!=-1){inputs.value="";if(index<100)inputs.value+="0";if(index<10)inputs.value+="0";inputs.value+=index%20+%20"%20";inputs.value+=text;inputs[i+1].click();index++;}}end();

Nu är det dumt att lägga in BB-koder plus raka å ä ö i scriptet.

Dessutom saknas tecknet för mellanslag vilket gör att det inte heller fungerar.

Du satt med skillz för att göra script, det var vad du påvisade. Konstigt jag reagerar när du skriver på det viset du gjort.

Och Cecilia lilla, kalla mig gärna tönt om du vill - bara att det kan vara väldigt opraktiskt då ditt andra nick kan bli skrivet på forumet.
Ooops, det blev visst det nu.
 

DeletedUser

Guest
Nu är det dumt att lägga in BB-koder plus raka å ä ö i scriptet.

Dessutom saknas tecknet för mellanslag vilket gör att det inte heller fungerar.

Du satt med skillz för att göra script, det var vad du påvisade. Konstigt jag reagerar när du skriver på det viset du gjort.

Och Cecilia lilla, kalla mig gärna tönt om du vill - bara att det kan vara väldigt opraktiskt då ditt andra nick kan bli skrivet på forumet.
Ooops, det blev visst det nu.


Haha, jag bryr mig inte om det ^^ Det är skrivet över hela .no forumet så vem som helst kunde ha sett det :) Ifall jag hade bryt mig så hade jag inte skrivit det där ;) Det är ju inte precis så att jag skäms över det?

Dessutom, Vem vill döpa sina byar till "vad du vill döpa din by till"? Det var meningen att man skulle ändra det där om du inte förstod det?

Jag sitter inte med några som helst skills, Jag kollade på .net, prövade det och klistrade in det här när jag såg att det funkade :)

bb-koderna gör inget men det där med å ä och ö vet jag inget om :)

Något mer?

Edit: btw, åter on topic?
åh, just de ja... Hur gammal är du? 30-40? Du beter dig som 12 (OBS, märk väl att ja inte sa 3 för då är man sarkastisk, ja sa 12 för att du verkligen beter dig som 12 )
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
%20 = Mellanslag, space

å=%c3%a5
Å=%c3%85
ä=%c3%a4
Ä=%c3%84
ö=%c3%b6
Ö=%c3%96
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det fungerar att använda mellanslag i javascript, beror helt enkelt på vilken browser du kör.
 

DeletedUser

Guest
Haha, jag bryr mig inte om det ^^ Det är skrivet över hela .no forumet så vem som helst kunde ha sett det :) Ifall jag hade bryt mig så hade jag inte skrivit det där ;) Det är ju inte precis så att jag skäms över det?

Dessutom, Vem vill döpa sina byar till "vad du vill döpa din by till"? Det var meningen att man skulle ändra det där om du inte förstod det?

Jag sitter inte med några som helst skills, Jag kollade på .net, prövade det och klistrade in det här när jag såg att det funkade :)

bb-koderna gör inget men det där med å ä och ö vet jag inget om :)

Något mer?

Edit: btw, åter on topic?
åh, just de ja... Hur gammal är du? 30-40? Du beter dig som 12 (OBS, märk väl att ja inte sa 3 för då är man sarkastisk, ja sa 12 för att du verkligen beter dig som 12 )

Ja, hade jag varit 12 år kanske jag inte använt mig av lite mer korrekt svenska, inte heller förutsatt att när någon svarar med ett eget javascript torde kunna ge rakare instruktioner plus veta om hur script fungerar m.m. men nu var verkligen istället att användaren enbart har kopierat det från ett annat forum, ändrat lite i det så det inte fungerar när man använder den raka texten, utan några förklaringar och således tror användare som läser det direkt att det fungerar med det script som stod skrivet och som de kopierat rakt av för att enbart testa scriptet snabbt och enkelt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp