marknad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
ärligt talat så vet jag inte nu heller vilket som är vilket som är vilket.. Nån som kan skriva här vilket som är vilket så nästa gång som jag ska köpa nått så går jag bara in här och kollar??

Jag brukar köra med att den till höger är att sälja och till vänster köpa... fast jag vet inte om det är rätt... men kör vilket fall som höger-vänster metoden... den funkar bra:)
 

DeletedUser

Guest
erbjud=köpa
För=sälja

det är så enkelt :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
va glad att spelet finns iställe för klaga

Jag betalar för att få spela, så jag tycker faktiskt att dom kan ändra på texter, det är websidor så man behöver inte patcha några klienter.

Är dom det minsta smarta så ligger alla dessa texter i generella språkfiler till sidorna, och då behöver man bara sitta och ändra dessa en och en, kanske är det inte gjort så, för då skulle man ju ha kunnat valt språk när man spelade, oberoende av vilken server man spelade på.
 

DeletedUser

Guest
helt rätt man har ju rätt att klaga på dåliga saker det är ju det forumet är till för!:mad:
 

DeletedUser

Guest
nu funkar inte marknaden för mig.. jag har trott att ingen har lagt ut ett sånt bud men nu har jag sökt efter allt men det finns inga bud för mig.. och jag har på vilken ratio som helst och den får ta hur lång tid som helst men det funkar inte...
 

DeletedUser

Guest
nu funkar det.. men bara några få bud ute... om jag söker på allt så får jag bara 5 bud?!?!
 

DeletedUser

Guest
nu funkar det.. men bara några få bud ute... om jag söker på allt så får jag bara 5 bud?!?!

Är du väldigt centralt så kan det vara så att folk slutat handla. När man har mycket poäng och sånt så vill man inte att andra ska växa på sina egna resurser. Därför handlar de endast inom stammen.
 

DeletedUser

Guest
varför för guds skull kan jag inte skicka resurser mellan mina byar???
det står "begränsad gratis handel" men det är mina byar !!!! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Du kan bara sända så mycket som din marknad kan hantera. så har du så du kan sända 2000 resusser kan du bara sända detta. allt hänger på vilken lv din marknad är på
 

DeletedUser

Guest
nej nej kronans herregud jag är inte noob..
jag hade ungefär 60köpmän kvar och ville skicka 10k järn (krävs 10köpmän) alltså var det inte det.. utan mer att jag inte fick skicka mer resurser gratis..
men jag kunde köpa på marknaden..

*EDIT* dessutom om du läser första posten där jag skrev vilket medelande jag fick så ser du att det är ngt annat..
 

DeletedUser

Guest
Läs post nr 2 så får du svaret att de jobbar på det. var nog lite trött när jag skrev det
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp