MadGod förklarar krig mot v7

DeletedUser

Guest
Härmed förklarar den allsmäktige MadGod krig mot samtliga i värld 7. Med samtliga menas alla som inte är med i stammen AN och dess allierade. Dock så kommer MadGod att adla upp nykomna allierades byar inom kyrkradinen om dom allierade inte hör av sig innan dom adlar i den allsmäktiges närhet.

Anledningen till krigsförklaringen är för att det händer på tok för lite på v7, samt att den allsmäktige vill asluta v7 ASAP. Den som inte vill gå igenom processen där han/hon blir rimmad bör avsluta sitt konto omgående. Den som vill ha hämnd kan få den när v7 startar om.

Geografisk placering gör ingen betydelse, om jag vill ha dina byar så tar jag dom.

Dom som vill samordna attack mot MadGod bör ta kontakt med hans största fiende,,,,,, har inga fiender då alla är rimmade.

Ni otrogna har blivit varnade. Ni har två val, långsam död eller eller avsluta kontot med flaggan i topp.

Krush, Kill 'n' Destroy

/MadGod the immortal.
 

Mirano

Member
Reaktionspoäng
0
Bara ge dem =) Du kan låna mina gamla krigare till hjälp, de står som assistans hos score =)
 

DeletedUser

Guest
han vill bevisa att han är stark nog att komma in bland de allsmäktiga score. de här är ett bra sätt att vissa att han kan.
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
Härmed förklarar den allsmäktige MadGod krig mot samtliga i värld 7. Med samtliga menas alla som inte är med i stammen AN och dess allierade. Dock så kommer MadGod att adla upp nykomna allierades byar inom kyrkradinen om dom allierade inte hör av sig innan dom adlar i den allsmäktiges närhet.

Anledningen till krigsförklaringen är för att det händer på tok för lite på v7, samt att den allsmäktige vill asluta v7 ASAP. Den som inte vill gå igenom processen där han/hon blir rimmad bör avsluta sitt konto omgående. Den som vill ha hämnd kan få den när v7 startar om.

Geografisk placering gör ingen betydelse, om jag vill ha dina byar så tar jag dom.

Dom som vill samordna attack mot MadGod bör ta kontakt med hans största fiende,,,,,, har inga fiender då alla är rimmade.

Ni otrogna har blivit varnade. Ni har två val, långsam död eller eller avsluta kontot med flaggan i topp.

Krush, Kill 'n' Destroy

/MadGod the immortal.

tyvär så börjar inte världen om även om en stam har vunnit den. Se på värld 4 och 6.
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
End-Game Ordning

Rank 1 stammen når 60-70% dominans av världen. (Aktiva byar)
-
Omstartsmöjlighet tas bort.
Registrering för världen stängs.
-
3 månaders slutdatum annonseras.
Om stora förändringar sker, förlängs slutdatumet med 1 månad.
-
Världen stängs helt och vinnarna skrivs in i Hall of Fame!

Alvedon hur många byar har du adlat nu?
 
Senast ändrad:

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Players: Alvedon
Side 2:

Timeframe: 08/11/2010 01:48:00till15/11/2010 14:10:05

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 2
Sida 2: 0
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 15,457
Sida 2: 0
Skillnad: 15,457

chart


Han har mött på riktigt tufft motstånd. Men jag är helt övertygad om nu när han rensat allt så kommer han att adla som bara den ;)
 

DeletedUser

Guest
Bara ge dem =) Du kan låna mina gamla krigare till hjälp, de står som assistans hos score =)

Den galne guden skulle hellre se dig som vapenbroder återigen där vi härjar i fiendebyar tillsammans!


han vill bevisa att han är stark nog att komma in bland de allsmäktiga score. de här är ett bra sätt att vissa att han kan.

score?


Alvedon hur många byar har du adlat nu?

:confused:


Han har mött på riktigt tufft motstånd. Men jag är helt övertygad om nu när han rensat allt så kommer han att adla som bara den ;)


Det finns inget motstånd, det är det som är problemet.

/MadGod
 

DeletedUser

Guest
Många undrar hur MadGod är IRL. Det kommer ni aldrig att få reda på men här är en sång om hur den allsmäktige skulle vara om han var tjej.
Om jag var tjej
 
Topp