Maca* och nenetis säger adjö

DeletedUser

Guest
Hej alla vänner, fiender och ni övriga som fortfarande läser detta döda forum!

Det är dags även för oss att få slut på spelberoendet. Vi har kommit till insikt att livet är för värdefullt för att slösa bort på ett spel, som dessutom konstant förstörs av alla dessa uppdateringar.

Världen är redan vunnen av AN, men ändå ska vi behöva vänta i minst 9 månader på att bli korade som vinnare. Man kan spendera de 9 månaderna på ett betydligt bättre sätt, hahaha (ni som känner oss vet nog vad jag menar...)

Det har varit riktigt roligt att lära känna alla vänner (även sådana som varit fiender i spelet). Ni har förgyllt alla våra långa sena nätter med era spratt och upptåg.

Tack för 2 väldigt annorlunda år, men nu är det back to reality för oss två! :)

Vi saknar er redan.

Kramar

Maca* och nenetis
 
Reaktionspoäng
0
Bästa ledaren på v7! Hejdå Maca:) även fast jag sluta för ett bra tag sen.. men ändå:) Ha det riktigt skönt i det riktiga livet nu!
 

wafa

Member
Reaktionspoäng
0
Det var verkligen roligt att lära känna dig Maca* :)
Du har lärt mig väldigt mycket och dina råd och tips på MSN har hjälpt mig enormt.

Synd att du slutar, men kanske jämnas V7 ut lite nu när 3 så duktiga spelare slutar så plötsligt? :)
Hoppas vi träffas på någon annan värld, annars hörs vi ju på facebook :)
 

DeletedUser

Guest
Med en klump i halsen och tårar som faller på min kind läser jag detta inlägg :(

Det är inte alla som fått förmånen som jag att lära känna dig som spelare men framförallt som en vän och önskar dig all lycka här livet. När du dansat färdigt med knätoffsarna kommer du säkerligen tillbaka när hösten faller på, och om din ädle springare tar dig förbi Skåne står alltid min dörr öppen för dig. Kanske rent utav det kan bli en tripp till Köpenhamn igen om nu Danskarna har hämtat sig ännu. :D



Med en önskan om allt gott för dig.
Baker
 

Mirano

Member
Reaktionspoäng
0
Ha det underbart IRL Maca* :) Tro mig man klarar sig faktiskt utmärkt utan TW ;)


Till alla andra, ignorera trollet som så vanligt dök upp i ännu en tråd
 

Rogerman

Member
Reaktionspoäng
0
Vill bara vara en i raden som önskar er lycka till IRL! Under min tid i AN såg jag att ledningen alltid var
av toppkvalitét och Ni var bland de främsta!

Vad ska nu hända med värld7, går den in i en mörk medeltid?
 

DeletedUser

Guest
Hoppla!

Det var oväntat, trodde ni hade tålamod som sfinxen i Giza liksom.

Kan bara ösa lovord över er och framför allt över Maca* som ledde AN till slutsegern. Hade nöjet att jobba med stora ledare som Ander, Devil2000, xray och Maca* och om man inte förstår vikten av att ha ledare av den kalibern så har man inte förstått vad som är upp och ner i TW.

Jag har ju lyckats avvänja mig från TW... men vem vet, det är väl snart dags att trilla dit igen...
 

DeletedUser

Guest
Ha det så bra ni 2, tack för den tiden som var ;)

och till kära Mussor ;)

Lika viktigt med bra ledare som med bra spelare under ledarna ;)

Rolig tid var det på Värld7, såå tack till alla som deltog, och tack Maca* och nenetis för den tid ni la ner på oss. :)

mvh coolin
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Maca är tillbaka i värld 15 för er som inte visste det ;) och gud vad mycket som har hänt i värld 7 bara på ett halv år!
 

Rogerman

Member
Reaktionspoäng
0
Ha så gött i IRL studs! Känns som en evighet sedan vi startade som grannar i denna världen :D

Nu hejar jag bara på att världen stängs och AN tar hem det.
 
Topp