lyckönskningen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

KingValkyrik

New Member
Reaktionspoäng
0
Till mods , du har låste den första tråd av tribalwars.se, JAG er Honolulu så pass Jag var tilldela rätten till vara den tråd tillverkaren. Jag skulle lik till gratulera , TW.net, vem gjord kvaliteten spam grunda i så pass tråd högt lustig. JAG skulle också lik till ge ut min värma tack själv till den mods , vem infact , de/vi/du/ni är den skosula skäl ( avsides från oss spammers ) så pass , så pass tråd fik låste. Gud fart soldat och låta oss spam något mer! Huzzahhh!

To the mods, you have locked the first thread of tribalwars.se, I am honored that I was awarded the right to be the thread maker. I would like to congratulate, TW.net, who made the quality spam found in that thread highly amusing. I would also like to give out my warm thanks to the .se mods, who infact, are the sole reason (aside from us spammers) that, that thread got locked. God speed soldiers and let us spam some more! Huzzahhh!
 

DeletedUser

Guest
Till mods , du har låste den första tråd av tribalwars.se, JAG er Honolulu så pass Jag var tilldela rätten till vara den tråd tillverkaren. Jag skulle lik till gratulera , TW.net, vem gjord kvaliteten spam grunda i så pass tråd högt lustig. JAG skulle också lik till ge ut min värma tack själv till den mods , vem infact , de/vi/du/ni är den skosula skäl ( avsides från oss spammers ) så pass , så pass tråd fik låste. Gud fart soldat och låta oss spam något mer! Huzzahhh!

To the mods, you have locked the first thread of tribalwars.se, I am honored that I was awarded the right to be the thread maker. I would like to congratulate, TW.net, who made the quality spam found in that thread highly amusing. I would also like to give out my warm thanks to the .se mods, who infact, are the sole reason (aside from us spammers) that, that thread got locked. God speed soldiers and let us spam some more! Huzzahhh!

Huzzaaaahhhhhh!
 

DeletedUser

Guest
Jag lik den här helhet , posterande den engelsk version under översättningen. Och jag tänka vår översättning tomt blåsa. LOL. giggity giggity goo

I like this whole, posting the english version under the translation. And i think our translation site blows. LOL. giggity giggity goo
 

DeletedUser

Guest
Till Moddarna, ni har stängt den första tråden på tribalwars,se, Jag är hedrad att det var jag som förbehölls rätten att vara tråd-skapare. Jag skulle också vilja gratulera, TW.net, som gjorde de kvalitet-spam som fanns i tråden, väldigt lustigt.Jag skulle också vilja ge mina varmaste tack till .se modds, som, faktiskt, är den enda anledningen till att tråden (bortsett från oss spammare), låstes. Lycka till soldater och se till att spamma mer.

Ganska exakt. :p

Edit: Kanske några skillnader i svenskan...? :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp